Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Etter oppdateringen så får jeg ikke til å stille inn serieopptak. Noen råd? Anonymkode: c6eb4...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Alt det står (R) på går ikke ann å sette på serie opptak. Ekstremt irriterende. Ser ut til at de har satt dette på alt som ikke er helt nyutgivelser. Før så sto dette kun på seriene som gikk en annen tid på døgnet,det var helt greit for da ble det ikke tatt opp dobbelt. Så nå må du innog sette hver enkelt på opptak. Vi må nok sende inn klager til Telenor, det er nok ikke bare oss som har serieopptak på ulike ting som ikke er helt nytt. Anonymkode: 88895...2cd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Er det noen som tar opp i 2020? For de få som ser på lineær-TV kan man bla i ukesarkiv og se det man vil se. De aller fleste har vel gått over til nett-TV for lenge siden, og sluttet å ta opp noe som helst... Anonymkode: 08574...721
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Jeg tar opp filmer jeg vil se. Anonymkode: 3aee4...113
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som tar opp i 2020? For de få som ser på lineær-TV kan man bla i ukesarkiv og se det man vil se. De aller fleste har vel gått over til nett-TV for lenge siden, og sluttet å ta opp noe som helst... Anonymkode: 08574...721 Tar opp noen serier på fox som ikke sendes på nett- tv Anonymkode: c6eb4...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt det står (R) på går ikke ann å sette på serie opptak. Ekstremt irriterende. Ser ut til at de har satt dette på alt som ikke er helt nyutgivelser. Før så sto dette kun på seriene som gikk en annen tid på døgnet,det var helt greit for da ble det ikke tatt opp dobbelt. Så nå må du innog sette hver enkelt på opptak. Vi må nok sende inn klager til Telenor, det er nok ikke bare oss som har serieopptak på ulike ting som ikke er helt nytt. Anonymkode: 88895...2cd Jævlig dumt 🙄 Anonymkode: c6eb4...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå