Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Skikkelig regnværsdag i dag. Er hjemme med to tenåringer. Men hva finner vi på? De kom hjem sent i går fra helgetur med pappan, så kan godt ta det med ro. Men syns det er vanskelig å finne på noe med de. Blir mye skjermbruk. Skal vi ut når været ikke er top, så er det liksom shopping, og det kan jeg IKKE gjøre stadig vekk. 🤔 Anonymkode: 2a2ee...d56
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Brettspill eller se film sammen? Bake noe sammen så dere kan spise til film? Spille sammen, f.eks Mario Party? Anonymkode: 2aa17...c9f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Går jo an å se en film på tv. Det som er negativt er om de sitter inne å ser på tv når været er fint. Anonymkode: b1769...dda
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Pusse opp et rom? Bake noe godt til å ha i matpakkene når skolen starter. Sminke hverandre? Reparere klær som har fått hull. Spille og synge sammen. Rydde boden. Regnværsbad. Anonymkode: d8757...056
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 Jeg har gitt opp å gjøre noe med tenåringene. Får alltid til svar: nei, kjedelig, gidder ikke osv. Så jeg finner på noe selv og det ender ofte med at noen dilter etter meg. Skal jeg noe utenfor huset har jeg lært meg å si jeg stikker litt før jeg egentlig trenger, for da rekker en unge eller to å skifte om de plutselig vil være med. Har plutselig fått med unger som har plukket skjell og rekved i sommer, det har vel aldri skjedd før og trodde aldri det ville skje. Men når jeg sa hade i døra var det plutselig noen som skulle være med, veldig hyggelig. Anonymkode: 70a09...3b4
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Pusse opp et rom? Bake noe godt til å ha i matpakkene når skolen starter. Sminke hverandre? Reparere klær som har fått hull. Spille og synge sammen. Rydde boden. Regnværsbad. Anonymkode: d8757...056 Reparere klær som har fått hull? Seriøst? Hvilket århundre lever du i? Tror min tenåring hadde begynt å grine hvis jeg presenterte denne liste for henne. 😆 Anonymkode: e0a7e...9e7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Reparere klær som har fått hull? Seriøst? Hvilket århundre lever du i? Tror min tenåring hadde begynt å grine hvis jeg presenterte denne liste for henne. 😆 Anonymkode: e0a7e...9e7 Det sier mest om at du har en bortskjemt tenåring som ikke har lært seg grunnleggende ferdigheter. Jeg har to tenåringer. Trettenåringen har brukt dagen på å skrape maling på rommet sitt for at vi skal pusse opp rommet. Den andre har reparert en bukse som hadde revnet. Desuten har hun bakt fylte horn. I kveld skal vi ta kveldsbad og vi har gjort alle de andre tingeme på listen også. Tenåringene mine får foresten en fast sum til klær hver måned. Hvis de tar godt vare på dem og reparerer ting som er ødelagt får de råd til morsommere klær enn om de må kjøpe nytt fordi noe får hull. Anonymkode: d8757...056
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Reparere klær som har fått hull? Seriøst? Hvilket århundre lever du i? Tror min tenåring hadde begynt å grine hvis jeg presenterte denne liste for henne. 😆 Anonymkode: e0a7e...9e7 Og hva slags miljøsvin er du? Jeg syr gladelig klær som har fått hull. Anonymkode: 30f55...de4
Blop Skrevet 14. juli 2020 #9 Skrevet 14. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Reparere klær som har fått hull? Seriøst? Hvilket århundre lever du i? Tror min tenåring hadde begynt å grine hvis jeg presenterte denne liste for henne. 😆 Anonymkode: e0a7e...9e7 Oi, så morsomt. Hva er galt med den lista da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå