Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Kort fortalt, så endte en for stor kredittkortregning til namsmannen. Dette har jeg skjult for min kjæreste grunnet jeg har vært redd han skulle dra fra meg, forståelig nok. Dette er første gang noe sånt har skjedd, men nå er alt betalt med hjelp av ett nært familiemedlem. Det ble rett og slett for mye utgifter som alenemamma, at jeg til slutt ikke fikk det til å gå rundt og ba om hjelp for seint. Vi har snakket om at vi ønsker kjøpe oss hus sammen til neste år, når jeg er ferdig med skole og forhåpentligvis får fast jobb der jeg tar vakter under studietiden. Men hvor lang tid tar det fra alt er betalt til man blir kvalifisert til lån igjen? Kommer ALDRI til å la noe gå til inkasso igjen. Vær så snill å ikke døm, for det har jeg gjort nok av selv, har vært dypt deprimert og hatt store søvnvansker grunnet dette. Anonymkode: 94553...418
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Så lenge gjelden er betalt i sin fulle enhet så er et ute av sinn. Har ikke så stor kjennskap til det med ang namnsmann. Vet så lenge man betaler inkasso så er det vekk i systemet innen en mnd. Anonymkode: 57457...945
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Så lenge gjelden er betalt så skal ikke den forfølge deg videre👍 https://www.sismo.no/no/pub/tema/betalingsanmerkninger Anonymkode: 4c989...277
laminas Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Samme har skjedd med meg, uten at samboer visste om det. Namsmannen og inkasso bli helt borte vekk når alt er betalt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå