Gå til innhold

Har gjort noe veldig dumt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, så endte en for stor kredittkortregning til namsmannen. Dette  har jeg skjult for min kjæreste grunnet jeg har vært redd han skulle dra fra meg, forståelig nok. Dette er første gang noe sånt har skjedd, men nå er alt betalt med hjelp av ett nært familiemedlem. Det ble rett og slett for mye utgifter som alenemamma, at jeg til slutt ikke fikk det til å gå rundt og ba om hjelp for seint. 

Vi har snakket om at vi ønsker kjøpe oss hus sammen til neste år, når jeg er ferdig med skole og forhåpentligvis får fast jobb der jeg tar vakter under studietiden. Men hvor lang tid tar det fra alt er betalt til man blir kvalifisert til lån igjen? Kommer ALDRI til å la noe gå til inkasso igjen. Vær så snill å ikke døm, for det har jeg gjort nok av selv, har vært dypt deprimert og hatt store søvnvansker grunnet dette. 

Anonymkode: 94553...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge gjelden er betalt i sin fulle enhet så er et ute av sinn. Har ikke så stor kjennskap til det med ang namnsmann. Vet så lenge man betaler inkasso så er det vekk i systemet innen en mnd.

Anonymkode: 57457...945

Skrevet

Samme har skjedd med meg, uten at samboer visste om det. Namsmannen og inkasso bli helt borte vekk når alt er betalt 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...