Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Jeg trenger energi og gå ned i vekt.Har hørt at koffeintabletter hjelper på det.Noen med erfaring på det området? Jeg bruker avogtil paracet med koffein og merker at jeg ikke er så trøtt de dagene.Men jeg kan jo ikke bruke paracet hver dag heller. Anonymkode: f05b9...2de
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Kan du ikke drikke kaffe? Anonymkode: 1c7cd...ed6
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Det er ikke mer koffein i slike tabletter enn i vanlig kaffe. Så du blir ikke mer energisk og slank enn de som drikker kaffe 😉 Anonymkode: 8c63d...3f6
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke mer koffein i slike tabletter enn i vanlig kaffe. Så du blir ikke mer energisk og slank enn de som drikker kaffe 😉 Anonymkode: 8c63d...3f6 Hehe hørte med ei venninne i dag og hun måtte mye på do når hun spiste de🤣går jo ned i vekt da, meeen🤣 Jeg drikker ikke kaffe, liker ikke smaken Anonymkode: f05b9...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå