Gå til innhold

Har så utrolig lyst til å prøve jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantaserer om det nesten daglig, hvor deilig det skulle vært å slikke og bli slikket, mykt og ømt til orgasme. Er det noen som har levd ut fantasien og er det så deilig som rykter sier? Veldig lyst til å prøve, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med ei som vil det samme.

Anonymkode: a9a2b...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt som å spørre om det er deilig å ha sex med en mann - det avhenger av en rekke faktorer. Det er vel bare å dra på et LGBT-vennlig utested, ellers finnes det jo mengder av nettsider, sikkert apper også. 

Skrevet

Jeg må nok si at jeg foretrekker en mann. Han kan gjøre alt en kvinne kan gjøre i tillegg til å fylle meg opp og ta meg hardt 🙈 Legg ut en profil på dating app hvor du kun kan matche med kvinner og skriv i bio at du kun ønsker sex, med mindre du vil noe mer selvfølgelig 

Anonymkode: c4136...644

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fantaserer om det nesten daglig, hvor deilig det skulle vært å slikke og bli slikket, mykt og ømt til orgasme. Er det noen som har levd ut fantasien og er det så deilig som rykter sier? Veldig lyst til å prøve, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med ei som vil det samme.

Anonymkode: a9a2b...6a3

Ja, så deilig som ryktene sier. Jeg har hatt endel sex med ei venninne når vi begge var single. Savner det innimellom. 

Anonymkode: aeb11...dc8

Skrevet

Ja, jeg fantaserer om det samme. Har bare en følelse av at jenter slikker og fingrer bedre fordi de vet hvordan vi er utstyrt. Jeg kunne derimot ikke gjort det tilbake da jeg ikke ville klart det. Tenner ikke på tanken av å gjøre det selv. 

Anonymkode: 07a15...4e8

Skrevet

Er bi, det er så deilig som ryktene sier. Liker sex med begge kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...