Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Noen som har vært der i det siste? Er det bare kø over alt, eller det det OK? Anonymkode: 82b89...408
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Lange køer og folk holder overhodet ikke avstand i køene. Anonymkode: 0817b...c7d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lange køer og folk holder overhodet ikke avstand i køene. Anonymkode: 0817b...c7d Hvis det er det du bekymrer deg over så er vell ikke kongeparken eller andre parker der folk samler seg noe for deg? Hva kan du regne med liksom? Anonymkode: dc949...8ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er det du bekymrer deg over så er vell ikke kongeparken eller andre parker der folk samler seg noe for deg? Hva kan du regne med liksom? Anonymkode: dc949...8ab Jøss, hun svarte på hi sitt spørsmål. Hva er ditt problem? Anonymkode: a58f8...169
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er det du bekymrer deg over så er vell ikke kongeparken eller andre parker der folk samler seg noe for deg? Hva kan du regne med liksom? Anonymkode: dc949...8ab Jeg syns virkelig ikke det er for mye forlangt at oppegående voksne mennesker klarer å holde avstand. Smittfaren er ikke over bare fordi smittetallet er lavt akkurat nå. Myndighetene sier at vi forsatt må holde avstand til folk å det hadde jeg faktisk forventet at voksne mennesker klarer. Men jeg tok dessverre feil. Anonymkode: 0817b...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå