Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Jeg har en ungdom med skolevegring, jeg vil gjerne høre din historie om hvordan livet med og for ditt barn på skolen er. Anonymkode: 633cd...d44
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Jeg har et barn med angst og en fortid som mobbeoffer. Barnet har byttet skole, men følelsene sitter fremdeles i kroppen. Mobbingen har forsterket angsten, så skole er vanskelig, selv om nye skolen er bra. Det er to Facebookgrupper om skolevegring. Anonymkode: 8c4f4...a6a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 min største har blitt mobbet hele barneskolen, og har fått store problemer med det, Jeg tok han på hjemmeundervising fra han begynte på ungdomsskolen, nå skal han opp i 10 klasse og ønsker og gå på vanlig skole når det er videregående igjen, så vi skal søke i Mars. Lillebror på snart 9 blir også mye mobbet,men her flyttet han som mobbet til et annet sted i landet før sommer så vi håper det blir bedre etter sommerferien, han gutten hadde dessverre veldig mye problemer, så veldig synd på han,men nå håper jeg han får det godt hos fosterforeldrene sine Lillesøster på snart 8 har heldigvis ikke blitt mobbet, så håper det ikke kommer heller Anonymkode: e5a87...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå