Gå til innhold

Hvilken jakke har dere til jeans/hverdags nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom bare regnjakke/ Thelma fra didriksons 😅 

Trenger tips?

Anonymkode: cf563...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spennende, bruker for det meste denne fra Stormberg

Uvdal 3-1 Jacket W 10903659079003

Anonymkode: 6b657...7c4

Skrevet

Den jeg har hatt de siste tre årene

Anonymkode: 8500b...7a5

Skrevet

En jakke som er foret og holder både regn, sludd og vind ute. Lite bruk for annet her jeg bor. Er det sommervær (noe vi har sammenhengende fra 4 til 10 dager maks hver sommer) klarer man seg uten jakke,- da det gjerne bikker godt over 20 grader,- men ellers er det nærmere 10 enn 15 og sur vind. Sånn er det hver sommer så jeg har ikke investert i annet enn et par dressjakker  (en sort og en lys) som jeg kan slenge utenpå de to-tre dagene på sommeren det er over 15, oppholds og det er litt for kaldt for bare en langermet skjorte/tynn genser og helårsjakken blir for "Overkill"..samtidig som disse går fint over en kjole eller litt "finere antrekk" om man skal på fest ellers i året og man frykter det kan bli litt kjølig på lokalet med bare ermer o.l.....

Takk, for dette innlegget forresten,- en ting til på den megakorte lista over hva som er positivt med "trøndersommer";- sparer penger på å slippe"vår-/høst/sommer jakker!!!!:shoppe:.. Hittil har jeg at kleggen og myggen ikke kommer frem når det blåser og regner og at jeg slipper barbere leggene flere gang i uka.... :) 

Anonymkode: 63ab9...d81

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk, for dette innlegget forresten,- en ting til på den megakorte lista over hva som er positivt med "trøndersommer";- sparer penger på å slippe"vår-/høst/sommer jakker!!!!:shoppe:.. Hittil har jeg at kleggen og myggen ikke kommer frem når det blåser og regner og at jeg slipper barbere leggene flere gang i uka.... :) 

Anonymkode: 63ab9...d81

Jeg liker tankegangen din! :D

Anonymkode: fc85e...04f

Skrevet

Jeg har allværsjakke i softshell fra Bergans, regnkåpe fra Stormberg og en denimjakke. Det hender seg at jeg viser meg offentlig i ei langrennsjakke fra Swix som jeg ellers bruker til løpetur, men da får jeg kjeft av søsteren min. Jeg registrerer at resten av jakkegarderoben (eller garderoben som helhet) heller ikke møter hennes standard, men jeg driter i klær. Rent, helt og funksjonelt er mine krav.

Anonymkode: efdac...fe2

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://brgn.com/products/bris-poncho-coats-grey-melange?variant=31350124249201

Har denne, bruker den til hverdags og pent, passer til alt. Ser ikke ut som regnjakke, men det er det. Passer godt til vêret som er her hele året i grunn. Vurderer å kjøpe den som heter yr også. Men da i svart ...

Anonymkode: 6bfc9...e16

Jeg har faktisk akkurat den samme. I samme farge. Og så har jeg den vatterte i svart fra samme merke. Lite behov for sommerjakke her. Jeg har en poncho eller en cardigan til oppholdsvær.

Anonymkode: aea4c...46b

Skrevet

Jeg bruker en tynn overtrekksjakke/lettvektsjakke fra Bergans, funker som regnjakke i lett regn (ser vel litt ut som det og egentlig)

Anonymkode: e451e...c98

Skrevet

Har en halvlang litt fin jakke som tåler litt regn, en Swix løpejakke😂 og en rab allværsjakke. Kjøper nok en tynn dunjakke og.

Anonymkode: 41ea2...ec4

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://brgn.com/products/bris-poncho-coats-grey-melange?variant=31350124249201

Har denne, bruker den til hverdags og pent, passer til alt. Ser ikke ut som regnjakke, men det er det. Passer godt til vêret som er her hele året i grunn. Vurderer å kjøpe den som heter yr også. Men da i svart ...

Anonymkode: 6bfc9...e16

Åh, jeg falt for den som heter yr. Jeg trenger en jakke som tåler regn, da min regnjakke ikke lenger fungerer.

Men dessverre langt utenfor min prisklasse. Men fine var de!

Anonymkode: fc85e...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...