Gå til innhold

hva hadde dere gjort her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn, han største har ikke en far i bilde, han forsvant mens han ennå lå i magen, min eksmann som er pappan til snart 8åring og 10 åring var en kjempe god pappa for største også,mens vi var gift,men når vi skilte oss er det kun de våre felles han bryr seg om, vi skilte oss for 1 år siden.

Han på 15 synes jeg dette er veldig vondt da han har vert i livet hans siden han var 18mnd, men sånn er det dessverre ikke, nå skal de 2 yngste til faren i 3 uker på ferie ,de skal på hytta i Alta i 2 uker og 1 uke i Kristiansand.

Så nå tenke jeg at jeg skulle finne på noe på han største , noe forslag? Jeg vil gjerne overraske han med noe koselig. ( KUN norge og danmark)

Anonymkode: 7edec...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på 15 åringens interesser. Min tenåring hadde blitt glad for en tur til København. Hadde vurdert om han fikk ha med en kompis. 

Anonymkode: a51dc...3c2

Skrevet

Huff, så trist for gutten din. Min bror ble sammen med ei som hadde barn fra før hvor far til barn hadde valgt å ikke ha med barna å gjøre. Hun og min bror fikk barn sammen og var sammen i mange år før de gikk hver til sitt. Han er langt fra perfekt, men til og med han sa at det var en selvfølge for ham å behandle disse barna som sine egne, og har hatt samme samvær med dem som med sine biologiske barn. Han kaller dem alle barna sine.

Håper du greier å få gutten din til å forstå at det ikke er han selv det er noe galt med, men at det er din eks som ikke er en god nok person.

Kjempebra at du ønsker å finne på noe spesielt med ham nå. Det at bare du og han kan bruke tid sammen nå i en ferie er jo gull verdt. Tror jeg ville tatt utgangspunkt i hva han liker. Har han noen spesielle interesser?

Det er jo noen aktivitetsparker forskjellige steder som får gode skussmål. Kanskje noe slikt kan være noe - så blir det noe dere kan gjøre sammen, og kanskje må både du og han utfordre dere selv litt ekstra :) Vet det er en slik park på Geilo https://www.skigeilo.no/geilo-sommerpark

Men det finnes lignende parker flere steder i landet.

Hvis han liker å være aktiv tror jeg det er mye forskjellig du kan finne. Rafting er jo noe annet. Sykling på Rallarstien.

Om han ikke er så aktiv, se om dere finner noe annet som kan være relatert til hans interesser. Eller noe helt nytt som ingen av dere har prøvd før. I København og Århus er det jo mye å finne på.

Uansett hva dere velger å gjøre - kos dere :)

Anonymkode: d402f...f71

Skrevet

Takk for tips :)

Han er veldig intressert i fotball i england,men det er jo uaktuelt nå,ellers er han glad i Rbk.

Ja København var ingen dårlig ide

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips :)

Han er veldig intressert i fotball i england,men det er jo uaktuelt nå,ellers er han glad i Rbk.

Ja København var ingen dårlig ide

Da kan jo en kamp hvor Rbk spiller også være noe: https://www.rbk.no/terminliste

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Da kan jo en kamp hvor Rbk spiller også være noe: https://www.rbk.no/terminliste

Ja vi kommer nok til og ta en tur :) blir jo bare en dagstur siden vi bor i steinskjer

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja vi kommer nok til og ta en tur :) blir jo bare en dagstur siden vi bor i steinskjer

Så bra :) Jeg tror dere to kommer til å få det fint på ferie sammen :)

Husk at selv om han på mange måter har mistet en far nå, så får han også noe han ikke ville fått hvis dette ikke hadde skjedd - han får alenetid med deg. Den tiden du og han få alene sammen fremover kan være gull verdt for dere begge to og kan gjøre forholdet enda sterkere. Så han vinner noe også, ikke bare mister. Og det han får, det får han fordi akkurat du er mammaen hans :)

Skrevet

Dra til Mosjøen. Ta via ferrata og zipline

Anonymkode: 604a6...e9f

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...