Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Jeg begynte å snakke med en mann på en dating side for et par uker siden. Jeg tenkte liksom at jeg aldri kunne hatt noe mer med han. Men så kom han på besøk her på fredag og dro i dag. Og for å være helt ærlig så har jeg aldri følt meg så komfortabel og trygg så fort med noen. Og vi har hatt en veldig fin helg, en sånn helg som passer meg perfekt. Men hvordan i huleste kan jeg savne han allerede? Han dro i formiddag og alt jeg tenker på er han og skulle ønske han var her enda. Altså, hva er det her? Er dette forelskelse? Eller er jeg bare betatt? Jeg er 31år og aldri vært forelsket så vet egentlig ikke åssen det er. I tillegg vil jeg ikke virke for på ovenfor han. Å gud, noen må nok få meg ned på jorda. Hva gjør jeg videre uten å skremme han vekk? Anonymkode: 99627...d01
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 I tillegg hadde vi fantastisk sex. Altså, vanligvis tør jeg ikke vise meg naken for noen, men med han føltes det bare naturlig. Så første gang vi hadde sex var det i dusjen. Helt utenfor min fatteevne så sto han i dusjen og jeg bare kledde meg naken og ble med han. Aldri gjort noe sånt før 🙈 Hi Anonymkode: 99627...d01
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Jeg sendte han også melding om hvis han ville jeg skulle bli med han på jobb så var det bare å si ifra. Jeg sa jeg hadde lyst til å se han mest mulig før jeg reiser på ferie på torsdag. Nå skal det sies at han inviterte meg mange ganger til og bli med han på jobb før vi møttes, men det syntes jeg var for kleint. Men nå vil jeg bare være mest mulig med han. Jeg trenger virkelig hjelp, dette har aldri skjedd meg før 🙈 Jeg vil virkelig ikke skremme han bort.. Hi Anonymkode: 99627...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå