Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Jeg føler litt på tabuen om å reise utenlands i sommer. Vi avbestilte turen vår til Hellas, men har funnet ut at Danmark virker trygt. Min mann er dansk, og vi har mye familie der som vi låner et avsidesliggende sommerhus fra. Allikevel tviler jeg litt! Ville dere dratt? Planlegger å kjøre direkte med egen bil uten annet stopp enn å fylle bensin/tisse. Anonymkode: 26658...44b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler litt på tabuen om å reise utenlands i sommer. Vi avbestilte turen vår til Hellas, men har funnet ut at Danmark virker trygt. Min mann er dansk, og vi har mye familie der som vi låner et avsidesliggende sommerhus fra. Allikevel tviler jeg litt! Ville dere dratt? Planlegger å kjøre direkte med egen bil uten annet stopp enn å fylle bensin/tisse. Anonymkode: 26658...44b Skal dere kjøre gjennom Sverige eller ta båt over? Anonymkode: 450c4...8ad
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal dere kjøre gjennom Sverige eller ta båt over? Anonymkode: 450c4...8ad Kjøre gjennom Sverige i egen bil, og kun stoppe hvis vi må ha bensin eller ungene må tisse 🙈 Anonymkode: 26658...44b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Jeg hadde dratt. Jeg var en av dem som var HELT sikker på økte smittetall etter åpning av bhg/ skole, og i hvert fall etter BLM-demonstrasjonene. Dette skjedde ikke. Dere skal bo privat, og kjøre i egen bil. Dere utsetter dere ikke for mer smitte, enn om dere hadde tatt turen inn til en norsk by. God sommer! Anonymkode: e1d2e...463
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøre gjennom Sverige i egen bil, og kun stoppe hvis vi må ha bensin eller ungene må tisse 🙈 Anonymkode: 26658...44b Da hadde jeg reist. God tur Anonymkode: 450c4...8ad
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Vi skal. Men føler meg slem som gjør det. Vi skal ikke gjennom sverge Anonymkode: dfb2b...c7c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 Takk for svar alle sammen! Jeg synes det er litt vanskelig å vite hva som er riktig å gjøre. Hadde vi ikke hatt familie der ville vi nok blitt i Norge. Samtidig er vi redd grensene blir stengt igjen til høsten, og da går det enda lengre tid før vi kan sees. Hi Anonymkode: 26658...44b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen! Jeg synes det er litt vanskelig å vite hva som er riktig å gjøre. Hadde vi ikke hatt familie der ville vi nok blitt i Norge. Samtidig er vi redd grensene blir stengt igjen til høsten, og da går det enda lengre tid før vi kan sees. Hi Anonymkode: 26658...44b Alle er jo oppå hverandre her i Norge. I tillegg kommer andre statsborgere til Norge. Er det noe bedre? Anonymkode: dfb2b...c7c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #10 Skrevet 12. juli 2020 Vi hadde tenkt oss en tur til Danmark i sommer. Men, jeg er helsepersonell, så holder oss derfor hjemme. Unngår byer her i Norge også. Anonymkode: 3b5a6...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå