Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Hei. Etter en stund alene så har jeg møtt en jeg finner veldig tiltrekkende. Da jeg ikke har hatt sex på en stund så fantaserer jeg veldig om han. Har tenkt å bli kjent med han uten å gå til sengs med engang, men har så lyst. Vi skal treffes for 2 gang og sist endte det med en klem. Hva er deres erfaring med hvor lenge man burde vente med sex? Ser på mannfolka rundt meg at når de ligger med en jente samme kveld de møttes så ender det ofte bare der og det ønsker ikke jeg. Anonymkode: 704df...e79
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Vent så lenge det føles naturlig. Tror ikke du trenger å ha så mange regler. Kos deg med datingen. Anonymkode: b0370...c5b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Er ingen regel for det, må nesten ta det naturlig, og snakke med hverandre underveis... Jeg og mannen hadde sex på andre date, har vært sammen i over 22 år nå Anonymkode: 55127...4ce
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Jeg overnattet hos mannen min på første date jeg 🙈 Vi har vært sammen i 15 år og gift i 10 av dem. Gjør det som føles riktig! Anonymkode: 380f7...de8
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Hei. Etter en stund alene så har jeg møtt en jeg finner veldig tiltrekkende. Da jeg ikke har hatt sex på en stund så fantaserer jeg veldig om han. Har tenkt å bli kjent med han uten å gå til sengs med engang, men har så lyst. Vi skal treffes for 2 gang og sist endte det med en klem. Hva er deres erfaring med hvor lenge man burde vente med sex? Ser på mannfolka rundt meg at når de ligger med en jente samme kveld de møttes så ender det ofte bare der og det ønsker ikke jeg. Anonymkode: 704df...e79 det har skjedd fort her, kanskje etter første møte ,sjelden senere egentlig Anonymkode: 42ec7...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå