Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Har kjøpt den lilla fra CB som skal vise flere dager. Har forstått det som at blinkende smilefjes viser at eggløsning nærmer seg, mens fast smilefjes viser når LH er på sitt høyeste. Men er det sånn at man bør ha samleie fra blinking eller kun ved fast smilefjes? Og er det sånn at det ikke er nødvendig med samleie annenhver dag i eggløsningsuka når man tar disse testene? Og at å ha samleie før blinkende/fast smilefjes «bare» vil være for gøy? Er ny på eggløsningstester. Anonymkode: 4a513...d85
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har kjøpt den lilla fra CB som skal vise flere dager. Har forstått det som at blinkende smilefjes viser at eggløsning nærmer seg, mens fast smilefjes viser når LH er på sitt høyeste. Men er det sånn at man bør ha samleie fra blinking eller kun ved fast smilefjes? Og er det sånn at det ikke er nødvendig med samleie annenhver dag i eggløsningsuka når man tar disse testene? Og at å ha samleie før blinkende/fast smilefjes «bare» vil være for gøy? Er ny på eggløsningstester. Anonymkode: 4a513...d85 Det stemmer at du får blinkende smilefjes når eggløsningen nermer seg og fast smilefjes når LH nivået er på sitt høyeste. Men det er lurt og viktig og ha samleie når smilefjeset starter å blinke ja, og helst annen hver dag frem til du får fast smilefjes og/eller til du har negativ test igjen. Du kan få blinkende smilefjes over en lenger periode hvis kroppen prøver på en eggløsning men gjerne ikke får det helt til, men plutselig slipper det kjapt og du går glipp av det faste smilefjeset, for hos mange kan det kun være LH topp i et par timer og det skal godt gjøres å teste akuratt på det tidspunktet. Veldig lett å gå glipp av det. Ville definitivt hatt samleie nå. Husk at sædcellene lever i 3-7 dager og egget kun i 24 timer. Så lurt at sædcellene venter på egget i egglederen til når det slipper! Lykke til 🙂 Anonymkode: 3301f...4a9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer at du får blinkende smilefjes når eggløsningen nermer seg og fast smilefjes når LH nivået er på sitt høyeste. Men det er lurt og viktig og ha samleie når smilefjeset starter å blinke ja, og helst annen hver dag frem til du får fast smilefjes og/eller til du har negativ test igjen. Du kan få blinkende smilefjes over en lenger periode hvis kroppen prøver på en eggløsning men gjerne ikke får det helt til, men plutselig slipper det kjapt og du går glipp av det faste smilefjeset, for hos mange kan det kun være LH topp i et par timer og det skal godt gjøres å teste akuratt på det tidspunktet. Veldig lett å gå glipp av det. Ville definitivt hatt samleie nå. Husk at sædcellene lever i 3-7 dager og egget kun i 24 timer. Så lurt at sædcellene venter på egget i egglederen til når det slipper! Lykke til 🙂 Anonymkode: 3301f...4a9 Nå skjønner jeg ingenting.. Tok en test i går med morgenurin og den var negativ, altså en tom runding og jeg så også at teststreken var mye svakere enn kontrollstreken når jeg løste ut den pinnen. Nå tok jeg en ny, med morgenurin, og fikk fast smilefjes😱 Hvor ble det av blinkingen? Den har gått rett fra å være negativ i går til å være fast smilefjes (maksimal LH) i dag!! Anonymkode: 4a513...d85
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skjønner jeg ingenting.. Tok en test i går med morgenurin og den var negativ, altså en tom runding og jeg så også at teststreken var mye svakere enn kontrollstreken når jeg løste ut den pinnen. Nå tok jeg en ny, med morgenurin, og fikk fast smilefjes😱 Hvor ble det av blinkingen? Den har gått rett fra å være negativ i går til å være fast smilefjes (maksimal LH) i dag!! Anonymkode: 4a513...d85 Det har mye å si med konsentrasjonen av utrinen også og noen tester sterkere en viss type tid på dagen så muligens det kan ha vært det? Uansett så er en positiv positiv så har du lagt inn aksjer de siste dagene og i dag så er du sikret å ha hatt det til eggløsningen skjer eller har skjedd! Lykke til, sender masse babystøv din vei😊 Anonymkode: 3301f...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå