Gå til innhold

Jeg har rapportert en useriøst tiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva skjer egentlig videre? Nada?

Anonymkode: 2add8...f07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble helt uforståelig for meg...

Anonymkode: 066cc...2ed

Skrevet

Hæ, hva er en tiser? 

Anonymkode: 2cea2...5cf

Skrevet

En hva for noe rapportert til hvem???

Anonymkode: a6fc6...812

Skrevet

Hvis du har rapportert en tiser vil jo tise gå gjennom rapporten, er det grunnlag vi annonsen kanskje slettes?

Anonymkode: 0be2c...0a4

Skrevet

Kjære vene... dere vet tise-appen? Der man selger og kjøper klær. Den som Jenny Skavland står bak.... Jeg kjøpte noe av ei som ikke var seriøs.  Hun tok pengene, men sendte ikke varen. Så jeg rapporterte henne inn til tise. Så lurer jeg på hva som skjer da. Om noen har opplevd noe liknende. Fikk beskjed fra tise om at de skulle sjekke profilen hennes.  Har dere ikke hørt om tise altså? Nå ble jeg overrasket . Jeg har i alle fall vært en tiser i noen mnd og både kjøpt og solgt, men dette er første gang jeg har møtt på en som er useriøs....

Skrevet

Tise? For et merkelig navn på en app for å selge/kjøpe klær, hva betyr det? 

Aldri hørt om den nei. 

Skrevet

Aldri hørt om den appen.

Du bør anmelde vedkommende. I tillegg kan du kontakte Forbrukerrådet, de vil nok ta det opp med appen om de ikke har gode rutiner for å sikre brukerne og heller ikke følger opp lovbrudd.

Anonymkode: 066cc...2ed

Skrevet

Jeg svarte deg om hva som skjer. Jeg selger en del på tise og har rapportert innimellom. Det er en seriøs greie, så de ordner nok opp.

Anonymkode: 0be2c...0a4

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tise? For et merkelig navn på en app for å selge/kjøpe klær, hva betyr det? 

Aldri hørt om den nei. 

AdverTISE! Det uttales tais,  og Jenny Skavland står bak. Rett og slett gjenbruk av klær. 

Skrevet

Jeg har solgt en ting der, og det var utrolig knotete å få pengene mine. Jeg tror ikke det er Jenny Skavland som har "funnet opp" Tide, men at det er hun som er en del av de som har tatt det inn til Norge. Ihvertfall veldig vanskelig å få hjelp fra support, og det tok sin tid før det ble kommunisert på norsk. Jeg er ikke så stødig i engelsk når det gjelder sånt... Så jeg har ikke god erfaring med support der, de leste ikke det jeg spurte om og sendte et standardsvar (som ikke var det jeg hadde trøbbel med)... Selve systemet med salg og sending var ok, betalingen gikk gjennom Tide så jeg visste jeg ville få pengene til slutt.

Anonymkode: a896f...95a

Skrevet

Hva står egentlig tise for? Merkelig navn. 

Anonymkode: 4f3a7...313

Skrevet

AdverTISE. Som betyr annonsere...

Skrevet

AdverTISE. Som betyr annonsere...

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har solgt en ting der, og det var utrolig knotete å få pengene mine. Jeg tror ikke det er Jenny Skavland som har "funnet opp" Tide, men at det er hun som er en del av de som har tatt det inn til Norge. Ihvertfall veldig vanskelig å få hjelp fra support, og det tok sin tid før det ble kommunisert på norsk. Jeg er ikke så stødig i engelsk når det gjelder sånt... Så jeg har ikke god erfaring med support der, de leste ikke det jeg spurte om og sendte et standardsvar (som ikke var det jeg hadde trøbbel med)... Selve systemet med salg og sending var ok, betalingen gikk gjennom Tide så jeg visste jeg ville få pengene til slutt.

Anonymkode: a896f...95a

Ok. Jeg har bare brukt vipps og det har funka fint til nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...