Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror første gang var ca 2001. Flere år før jeg fikk barn, men det var da vi begynte å tenke på det. Det tok tid, og når barna var små var jeg her mye. Så har jeg vært innom bare av og siste året kanskje litt mer. Vet ikke hvorfor men føler det er flere med store barn her. Det er ihvertfall mye mer enn morgenkvalme og bleieskift vi prater om. 😉

Flere som har vært her lenge?

Anonymkode: cd008...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn her første gang i 2007. Var litt aktiv de første årene, men så tok jeg en pause når alt var kaotisk her inne, og kom tilbake for noen år siden. 

Anonymkode: 1b0c8...957

Skrevet

I 2005 engang. Var nygravid med min første.

Anonymkode: 97eea...d04

Skrevet

Altfor lenge og har blitt miljøskadet! Tidlig 2000 tall mener jeg og har unger i alle aldre.

Skrevet

2003.... 

Anonymkode: d9acc...eb6

Skrevet

2005 kom jeg inn hit, første barnet er født i 2006 og er nå gravid med nr 4 :) 

Anonymkode: db5a4...ae1

Skrevet

Lagde bruker her når jeg fant ut at jeg var gravid, gutten vår blir snart 4 år 🙂

Anonymkode: 154c9...cc7

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror første gang var ca 2001. Flere år før jeg fikk barn, men det var da vi begynte å tenke på det. Det tok tid, og når barna var små var jeg her mye. Så har jeg vært innom bare av og siste året kanskje litt mer. Vet ikke hvorfor men føler det er flere med store barn her. Det er ihvertfall mye mer enn morgenkvalme og bleieskift vi prater om. 😉

Flere som har vært her lenge?

Anonymkode: cd008...17b

2005

Skrevet

2002

Skrevet

Jepp, 2001 her også. Fikk eldstemann i 2002.

Anonymkode: 52ec7...f09

Skrevet

Rundt 2009, når jeg hadde vært gjennom 3 stk MA’ er og fant underforumet Habituell abort. Jentene der var en god trøst og støtte når også graviditet nr 4 endte i MA. Så fikk jeg barn i 2011 og 2012 og fikk venner i termingruppene, samt over 35 år og gravid. Har mange vennskap og bekjentskaper å takke forumet for. Nå er forumet tidsfordriv og et sted å spørre om ulike ting i. 

Skrevet

2010

Anonymkode: e8248...f0a

Skrevet

2005 da jeg var gravid med eldste. Vært innom av og på siden den gang. 

Anonymkode: eb4f4...2cc

Skrevet

Var vel ca 2009-2010 jeg oppretta bruker.

Anonymkode: 9bb0f...5c1

Skrevet

2006 tror jeg, da jeg ble gravid med mitt tredje barn. 

Anonymkode: 1e262...ff6

Skrevet
1 time siden, Kira skrev:

2009

Jeg ble også medlem i 2009, men under et annet brukernavn. Husker vi var gravide samtidig, sammen med blant andre Tigerpote og Uglemamma :)

Skrevet

Ganske interessant å se hvor lenge folk som har kommentert over har vært her. Er jo ikke rart dette forumet er som det er!

Har selv vært her 1,5 år. 

Anonymkode: b6cba...73b

Skrevet

2007

Skrevet
15 minutter siden, Mr. Freeze skrev:

Jeg ble også medlem i 2009, men under et annet brukernavn. Husker vi var gravide samtidig, sammen med blant andre Tigerpote og Uglemamma :)

Så morsomt! Aner ikke hvem du er mtp at du har byttet navn, men husker de andre nickene 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...