Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Noen som vet om det er noe innen dørs basseng på dette hotellet? Vet det er ute hvertfall. Og noen tips til hvor vi kan spise middag i nærheten av hotellet? 2 voksne og 2 barn på 7 og 11 år.. Anonymkode: 78a28...0cd
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Usikker på bassenget. Det er mange spisesteder på Sørlandssenteret som ligger i nærheten. Anonymkode: 6dc19...5aa
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 NEi er ikke noe inne. Det finnes flust av spisesteder rundt hotellet. Google er din venn og kan nevne både Egon, Peppes, Mækkern, BurgerKing, Steakhouse m.m Anonymkode: 4b0d0...1fc
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Er ikke 100% sikker, men ganske sikker på at de bare har utendørs basseng. Det er flere spisesteder på sørlandssenteret, og man kan vel og spise på dyreparken hotell. Så er det burger king og 1 eller 2 foodtrucks i sørlandsparken (avenyen), det ligger vel og noen steder man kan få kjøpt mat, nedenfor sørlandssenteret Anonymkode: 296b8...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå