Gå til innhold

Scandic Kristiansand ved dyreparken..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er noe innen dørs basseng på dette hotellet? Vet det er ute hvertfall. Og noen tips til hvor vi kan spise middag i nærheten av hotellet? 2 voksne og 2 barn på 7 og 11 år..

Anonymkode: 78a28...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på bassenget. 
Det er mange spisesteder på Sørlandssenteret som ligger i nærheten. 

Anonymkode: 6dc19...5aa

Skrevet

NEi er ikke noe inne. Det finnes flust av spisesteder rundt hotellet. Google er din venn og kan nevne både Egon, Peppes, Mækkern, BurgerKing, Steakhouse m.m

Anonymkode: 4b0d0...1fc

Skrevet

Er ikke 100% sikker, men ganske sikker på at de bare har utendørs basseng. Det er flere spisesteder på sørlandssenteret, og man kan vel og spise på dyreparken hotell. Så er det burger king og 1 eller 2 foodtrucks i sørlandsparken (avenyen), det ligger vel og noen steder man kan få kjøpt mat, nedenfor sørlandssenteret

Anonymkode: 296b8...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...