Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Hvordan var din første sexopplevelse? Hvem hadde du sex med? Hvor gamle var dere? Min første gang var med min tenåringskjæreste da jeg var 16 og han 19. Han hadde endel erfaring fra tidligere og selve opplevelsen var helt OK. Ikke vondt, bare litt rart. Det skjedde i min seng mens mine foreldre var på ferie. Jeg hadde blitt fingret ved 2 anledninger tidligere, men dette var første samleiet. 🙃 Anonymkode: 918e7...125
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Jeg var 18 og han var 18. Vi hadde vært sammen et par måneder, men uten å gå "hele veien" Det skjedde i sengen hans, jeg overnattet. Det var en fin opplevelse, jeg var klar og han var veldig oppmerksom og forsiktig. Litt vondt, han er stor 😉 Anonymkode: 7599f...dcd
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 14 år med venninnes storebror på 19, som hadde fått seg bil å skulle "kjøre meg hjem" en kveld. Han hadde vist meg en del oppmerksomhet i skjul kan man si, så tøft å få interesse fra en såpass eldre gutt. Han var attpåtil en av de tøffe gutta i bygda. Var nok mer spent og nervøs enn kåt, men stolt over å ha gjort det. Anonymkode: 032e5...a95
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Var nylig fylt 15 år og han jeg var sammen var 19, fylte 20. Vi hadde vært sammen nesten 5 mnd da han en kveld ringte meg dritings og spurte masse rare spørsmål om at det var greit for han å flørte og være med andre damer (senere forklarte han at han hadde fått en dare) så dagen etterpå dro jeg impulsivt på besøk til en gutt i parallelklassen og miste jomfrudommen min til han. Gjorde litt vondt og jeg kom ikke, men å få det overstått føltes fantastisk. Enda gladere for at jeg ikke mistet jomfrudommen til han andre drittsekken. Anonymkode: 15b2c...8e3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 Var 12 og ble vel egentlig voldtatt. Av en 15-åring. Anonymkode: 81811...878
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Spesielt og litt rart. Jeg var 18 og gjorde det med et par som bodde i nærheten der jeg leide. De var voksne og erfarne og jeg var ikke det, men de var forsiktige og hensynsfulle så det var ok. Litt mye på en gang for en uerfaren jente på 18 og jeg burde nok ikke gjort det egentlig. Anonymkode: 8dadb...cc9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 Min første seksuelle opplevelse var med ei venninne. Vi gjorde vel stort sett det meste man kan. Hadde sex en god del ganger når vi var unge. Første gang med en mann var når jeg var 18. Anonymkode: 27402...408
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 Var 15 år og han 18 år, i min seng på en alene-hjemme-fest, jeg var full og husker ikke så mye. Måtte ta angrepille dagen etter. Vi hadde vært sammen i et par uker og jeg var veldig nysgjerrig på sex. Etter dette hadde vi veldig mye (god) sex, han var skikkelig flink! Anonymkode: 0d4a1...60e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 Første gang var jeg 15 år. Han var 18 og min første ordentlige kjæreste, vi hadde vel vært sammen 2-3 mnd. Nå har vi vært sammen i 34 år, så det gikk bra, kan man si. Anonymkode: fb3e4...61f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #10 Skrevet 12. juli 2020 19 hours ago, Anonym bruker said: Hvordan var din første sexopplevelse? Hvem hadde du sex med? Hvor gamle var dere? Min første gang var med min tenåringskjæreste da jeg var 16 og han 19. Han hadde endel erfaring fra tidligere og selve opplevelsen var helt OK. Ikke vondt, bare litt rart. Det skjedde i min seng mens mine foreldre var på ferie. Jeg hadde blitt fingret ved 2 anledninger tidligere, men dette var første samleiet. 🙃 Anonymkode: 918e7...125 Jeg husker egentlig så mye,men jeg var nesten 13 og vi hadde vert sammen i 1 og halvt år. Eneste jeg husker er at jeg synes det var godt etterhvert,men noe annet husker jeg ikke så mye Anonymkode: b83f0...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå