Gå til innhold

Hvilke sosiale medier er du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet fram til at jeg nesten har oppnådd dinosaurstarus i så måte. Jeg og er ofte innom FB (legger sjeldent ut noe selv). Snap bruker jeg daglig, men kun til de nærmeste vennene mine og familie, aldri my story eller noe. Jeg har også Instagram, men følger bare seks stykker, tre av dem er egne tenåringer, en et min mor og siste er hunden min (som ene ungen administrerer) 😅 Og det er det. Dere da?

Anonymkode: 21d74...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er dinosaur, hva er jeg da tro 😁 Har fb, som ikke har vært åpnet på et halvt år eller noe sånt. Har ingenting annet.

Anonymkode: 3171c...537

Skrevet

Bruker kun snap, og messenger hvis det teller. Har aldri hatt Facebook eller Instagram. 

Skrevet

Har ingenting. Lever veldig godt.

Anonymkode: e9a2e...c82

Skrevet

Kun insta og snap. Facebook kuttet jeg ut for 2 år siden. Bare reklame🤮

Skrevet
8 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Bruker kun snap, og messenger hvis det teller. Har aldri hatt Facebook eller Instagram. 

Ja, Messenger bruker jeg også, men det blir mer som sms/mms synes jeg.

HI

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, Messenger bruker jeg også, men det blir mer som sms/mms synes jeg.

HI

Enig

Skrevet

Trodde jeg var en dinosaur. Men jeg bruker Insta, Snap og Facebook. Ikke bare snoker. Men bruker. Samtidig har jeg en på snap som legger ut tik-tok videoer av seg selv der. Og jeg synes det er tragisk. 

Anonymkode: 7734f...b5c

Skrevet

Brukte snap en del før. Men kuttet ut. Folk legger jo ut nesten hele livet sitt. Blir for mye for meg 

Anonymkode: f2783...040

Skrevet

Har FB, Snap og Instagram. Bruker alle aktivt. 

Anonymkode: 942b4...61c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er dinosaur, hva er jeg da tro 😁 Har fb, som ikke har vært åpnet på et halvt år eller noe sånt. Har ingenting annet.

Anonymkode: 3171c...537

Jeg har ikke åpnet min fb på over fem år. Har ikke noe annet. Bruker ikke en gang mobilen på nett, helt bevisst bruk, vil heller bli bevisst tiden jeg bruker på nett og det blir jeg når jeg må bruke pc'en for å gå på nett. Og så får jeg med meg så mye mer av det som skjer der jeg er, møter hyggelige folk innimellom som man kan komme i snakk med, hyggelige folk som jeg aldri ellers ville kommet i kontakt med.

Anonymkode: 16faa...a65

Skrevet

Har facebook, men legger aldri ut noe. Er kun for å få diverse informasjon som blir lagt ut der.Har instagram også, men har ikke vært inne der på noen mnd. Snap bruker jeg daglig.

Anonymkode: 19d2f...ad0

Skrevet

Facebook og Instagram. Er innom begge noen ganger hver dag. Legger ut noe ca. 2-3 ganger i uka.

Likte ikke snap. Masse øyeblikksgreier i dårlig kvalitet. På Instagram prøver man Iallefall å legge ut fine bilder 

Anonymkode: 582c7...14e

Skrevet

Har Facebook, snap og insta. Bruker omtrent bare Instagram. Er kun på face fordi 3 av barna går på aktiviteter hvor all info om treninger og turneringer kommer via face, hvis ikke kunne jeg like gjerne slettet meg derfra. Snap bruker jeg sjelden mer. 

Anonymkode: 532e2...ade

Skrevet
On 7/11/2020 at 3:19 PM, Anonym bruker said:

Har kommet fram til at jeg nesten har oppnådd dinosaurstarus i så måte. Jeg og er ofte innom FB (legger sjeldent ut noe selv). Snap bruker jeg daglig, men kun til de nærmeste vennene mine og familie, aldri my story eller noe. Jeg har også Instagram, men følger bare seks stykker, tre av dem er egne tenåringer, en et min mor og siste er hunden min (som ene ungen administrerer) 😅 Og det er det. Dere da?

Facebook

Instagram

Anonymkode: 81749...57a

Skrevet

Føler at disse sosiale medier er sånn skryte ting. Legger ut kun det positive 

Skrevet

Har Facebook, Instagram og snap. Eneste jeg bruker aktivt er snap. Der har jeg bare folk jeg bryr meg om, så jeg setter pris på hver en snap eller story. Den brukes også til å få nytt fra ungene som er utflyttet. Får et mye større innblikk i hverdagen deres etter at snap ble en daglig greie  

FB brukes mest til å få med nyheter fra DIB grupper samt oppdateringene til de av vennene mine som legger ut ting. Jeg syns det er kjekt å følge med litt. 

Instagram kunne jeg lettest klart meg uten, der scroller jeg som regel kjapt gjennom. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler at disse sosiale medier er sånn skryte ting. Legger ut kun det positive 

Men selvsagt? Man legger da ikke ut bilder av at gubben kjefter eller at man har kranglet med svigermor? 

Anonymkode: 995b5...ff1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...