Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Hvilken bil kan du anbefale? Ønsker ikke el-bil. 2 barn og 2 voksne. Helst 4hjulstrekk Anonymkode: 756a8...01e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Honda CRV, god og stødig bil. Rav 4 er og en god bil Anonymkode: 9b782...718
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Ønsker forøvrig automat! Anonymkode: 756a8...01e
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Kjempe fornøyd med Ford s-max
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 Ford S-max er den ultimate familiebil. Anonymkode: 4b87f...c6a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Mercedes GL Anonymkode: f9cd9...f1b Knallfin bil, men for dyrt 😭 Anonymkode: 756a8...01e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 Mitsubishi outlander hybrid. God plass. 4-hjulstrekk. Vi kjører på strøm på alle små kjør-hent-handle-turer. Og går over på bensin etter 4-5 mil. Anonymkode: 27c30...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå