Gå til innhold

God familiebil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bil kan du anbefale? Ønsker ikke el-bil. 2 barn og 2 voksne. Helst 4hjulstrekk :)  

Anonymkode: 756a8...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Honda CRV, god og stødig bil. Rav 4 er og en god bil

Anonymkode: 9b782...718

Skrevet

Volvo

Anonymkode: 3eae3...6fd

Skrevet

Ønsker forøvrig automat! :)

Anonymkode: 756a8...01e

Skrevet

Kjempe fornøyd med Ford s-max

Skrevet

Mercedes GL

Anonymkode: f9cd9...f1b

Skrevet

Ford S-max er den ultimate familiebil. 

Anonymkode: 4b87f...c6a

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mercedes GL

Anonymkode: f9cd9...f1b

Knallfin bil, men for dyrt 😭

Anonymkode: 756a8...01e

Skrevet

Mitsubishi outlander hybrid. God plass. 4-hjulstrekk. Vi kjører på strøm på alle små kjør-hent-handle-turer. Og går over på bensin etter 4-5 mil. 

Anonymkode: 27c30...796

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...