Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Jeg har fått tenåring i hus🤪. Nå er det humørsvingninger, sinneutbrudd, latter og litt kos i en skjønn forening. Kompiser er viktigere enn noengang og ferie hos farmor en heeel uke er visst litt i det lengste laget (elsker å være der egentlig). Det er kleint å bli sett sammen med meg eller familien på badesteder hvis venner er der og han er fullstendig oppslukt i mobilen sin. Han får ikke ha den på natta og den er selvsagt ikke med inn i dusjen...ellers er den limt til hånden og det er jammen ikke lett å få kontakt med han. ....også er han ikke helt tenåring en gang...fyller 13 om 3 måneder🙄🙄🙄 Han er verdens høfligere gutt (heldigvis!!) borte hos andre... Flere som kjenner seg igjen?🙈😅 Anonymkode: 6826a...4e1
TinaK 1990 Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Samme her....voldsomme utbrudd, for så å være smørblid. Lukker seg myye inn på rommet og er ikke så interessert i å sitte med oss. Er masse ute på farten og ser min 13 åring lite. Akkurat det er positivt...de farter rundt, bader, skater, sykler, kjøper potetgull og sover lenge... jeg tenker med såå mye aktivitet...så svelger jeg unna humørsvingninger fordi alternativet er en som kun sitter og gamer. Men fytti, kan våkne «ferdig sur» og selvsagt er det min skyld 😂😂
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Den høres kjent ut ja Her er min sønn 13 i august, og så sur, ingenting er gøy. bare småbrødrene ser på før de mordblikket, tåler ikke tilsnakk eller at han må rydde rommet og slik. Gråter, er smørbild og brått sur, slik går no dagan Anonymkode: 58c46...07a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Har en på snart 12 år jeg. Har litt å glede meg til da 🤣 Anonymkode: 34df7...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå