Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Skriv noen nøkkelegenskaper/trekk ved et menneske du beundrer og noen om hvilke personlige egenskaper eu selv ønsker deg. Anonymkode: 4716a...592
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skriv noen nøkkelegenskaper/trekk ved et menneske du beundrer og noen om hvilke personlige egenskaper eu selv ønsker deg. Anonymkode: 4716a...592 Du, ikke»eu». Anonymkode: 4716a...592
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skriv noen nøkkelegenskaper/trekk ved et menneske du beundrer og noen om hvilke personlige egenskaper eu selv ønsker deg. Anonymkode: 4716a...592 Hvorfor begynner ikke du selv da? Anonymkode: ad1c7...01d
CherryC Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Jeg ser opp til pappa. Han er 75 år og jobber fullt enda. Er en høyt utdannet mann og tjener mye , men har beina godt plantet på jorda og har aldri latt rikdommen gått til hodet på han. Han er ekstremt raus, både med tid og penger og gir mye til veldedighet. Han bryr seg mye om de som ikke har det så godt og brukte blant annet deler av julaften i fjor til å være sjåfør til rusavhengige som skulle ha julemiddagen på Frelsesarmeen. Han er opptatt av de som er rundt han har det godt og sier at å dele med andre er hjelp til selvhjelp. Ett tvers gjennom godt menneske som jeg beundrer og jeg håper jeg har han i livet mitt i mange mange år.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, CherryC skrev: Jeg ser opp til pappa. Han er 75 år og jobber fullt enda. Er en høyt utdannet mann og tjener mye , men har beina godt plantet på jorda og har aldri latt rikdommen gått til hodet på han. Han er ekstremt raus, både med tid og penger og gir mye til veldedighet. Han bryr seg mye om de som ikke har det så godt og brukte blant annet deler av julaften i fjor til å være sjåfør til rusavhengige som skulle ha julemiddagen på Frelsesarmeen. Han er opptatt av de som er rundt han har det godt og sier at å dele med andre er hjelp til selvhjelp. Ett tvers gjennom godt menneske som jeg beundrer og jeg håper jeg har han i livet mitt i mange mange år. Han høres ut som en nydelig fyr💕 Anonymkode: c92bb...9b7
Gjest Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 Ser opp til - eller beundrer, foretrekker jeg å si - mange mennesker av ulike slag. Meryl Streep og Jan Kjærstad og Kristoffer Schau og min avdøde mormor. Men hvem jeg vil være selv er vel helst en litt oppbrukt frase: den beste versjonen av meg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 Jeg har lyst til å være en sånn typisk omsorgsfull person som ser noe godt i alle, og som bare gir og gir til alle rundt seg - også fremmede. I stedet er jeg i overkant skeptisk og kritisk til andre, og har ikke overskudd til å ta meg av flere enn mine nærmeste. Anonymkode: bf4b1...b0a
CherryC Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han høres ut som en nydelig fyr💕 Anonymkode: c92bb...9b7 Han er fantastisk
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 On 7/11/2020 at 8:28 AM, Anonym bruker said: Skriv noen nøkkelegenskaper/trekk ved et menneske du beundrer og noen om hvilke personlige egenskaper eu selv ønsker deg. Anonymkode: 4716a...592 Natalie Portman Jennifer Graner Adriana Lima Misha Collins Jensen Ackles Bradley Cooper David Beckham Gordon Ramsey Anonymkode: be13b...7ef
Holly Golightly Skrevet 12. juli 2020 #10 Skrevet 12. juli 2020 Jane Goodall, Audrey Hepburn og Astrid Lindgren. Kloke, milde, rause og kunnskapsrike kvinner som jobber/jobbet for en bedre verden, med blikket rettet utover og omtanke for de som trenger det.
Holly Golightly Skrevet 12. juli 2020 #11 Skrevet 12. juli 2020 2 minutter siden, Holly Golightly skrev: Jane Goodall, Audrey Hepburn og Astrid Lindgren. Kloke, milde, rause og kunnskapsrike kvinner som jobber/jobbet for en bedre verden, med blikket rettet utover og omtanke for de som trenger det. Kunne lagt til Obamaene og David Attenborough og mange flere jeg ikke kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå