Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Hei! Trenger noen råd her. Jeg og barnefar til mine to barn har bodd fra hverandre i ett år nå. Vi var svært ulike og hadde ulikt syn på livet og ulike verdier, derav mye krangling og uenigheter. Han levde et slags dobbeltliv der pengene våre ble brukt til andre tinføg enn regninger og jeg måtte til slutt ta beslutningen om å flytte for å berge egen økonomi. Har helt siden bruddet gått med en sorg inni meg over alt det tapte og at vi ikke fungerte som familie. Savner så fælt huset vårt og tryggheten jeg følte da vi bodde sammen og kunne våkne sammen med barna hver eneste dag. Jeg har møtt en ny mann som er helt fantastisk snill og som jeg har det bra sammen med. Likevel føler jeg sorg over alt det tapte og at vi ikke kan være mor, far og barn. Er dette normalt etter brudd og vil det gå seg til? Jeg og eks fungerte ikke sammen som par, det vet jeg. Likevel tenker jeg kun nå på de fine øyeblikkene og om vi ga opp for lett. Barna sliter en del med bruddet selv om vi er kjempegode venner og samarbeider godt. Har jeg valgt min egen lykke fremfor barnas?? Anonymkode: 3e258...698
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Angrer hver dag, men det er dessverre ikke opp til meg. Anonymkode: 220cc...183
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Tror det er normalt. Du sørger nok ikke helt over eksen, men det du trodde, drømte og håpet dere var. Når du får tanker om dette er det lurt og prøve å finne frem tanker og følelser som fikk deg til å gå. Du vet du ikke kan være med en mann som ødlegger økonomien din, verdier osv. Anonymkode: d092f...4a5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Normalt å sørge over illusjoner som brister. Og selvom forholdet ikke fungerte så var det vel en hel pakke rundt, svigerfamilie osv som er vond å miste. Anonymkode: 4b52e...106
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Nei jeg har aldri angret på bruddet. Det var det eneste riktige. Det jeg angrer på, er at jeg valgte feil mann som far til mine barn. Det har kostet meg veldig mye på alle måter. Anonymkode: 7d646...980
Gjest Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og eks fungerte ikke sammen som par, det vet jeg. Likevel tenker jeg kun nå på de fine øyeblikkene og om vi ga opp for lett. Barna sliter en del med bruddet selv om vi er kjempegode venner og samarbeider godt. Har jeg valgt min egen lykke fremfor barnas?? Anonymkode: 3e258...698 Dere hadde jo null tillit igjen mellom dere. Et sånt forhold er dødfødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå