Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Vi er en familie på 4, barn på 8 og 9 år fra Lillestrøm som nå spontant tenker at vi må komme oss bort fra all myggen og husoppussing noen dager. Sett litt på Stavern og omegn samt Telemark idag, selvsagt mye er fullbooket eller veldig dyrt. Sjekket campinghytter, evt må vi kjøpe oss telt og utstyr og prøve det for første gang. Har noen tips om noen skjulte perler i ca 2-3 timers kjøretur fra Oslo? Uten mygg og gjerne litt aktiviteter for barn og voksne. Anonymkode: d3a58...760
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Nevlunghavn, Helgeroa. Det er noen fine campingplasser der. Blokkebukta og omlidstranda Anonymkode: ce1b5...6c4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nevlunghavn, Helgeroa. Det er noen fine campingplasser der. Blokkebukta og omlidstranda Anonymkode: ce1b5...6c4 Mulig du kan sjekke airbnb. Kanskje noen leier ut en hytte/hus i nærheten. Anonymkode: ce1b5...6c4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig du kan sjekke airbnb. Kanskje noen leier ut en hytte/hus i nærheten. Anonymkode: ce1b5...6c4 Takk for tips, skal sjekke det ut! HI Anonymkode: d3a58...760
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Bø i Telemark. Mye å finne på og greit vær 👍 Anonymkode: a701b...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 Vi var i Seljord, bestilt på temmelig kort varsel. Det går an å bade i vannet og se etter sjøormer, og adskillig mindre mygg enn i Lillestrøm. Anonymkode: 8ee67...f28
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 Mange av campingplassene er fulle, så du må bestille plass på forhånd. Veldig kjipt å komme med teltet også er det ikke plass til dere... Jeg bor i Arendal, så litt lenger unna enn 2 timer, men veldig lite mygg da Hotellene her er fulle hele juli og halvveis ut i august, men jeg tipper ungene ville digget Canvas Hove. Der er det plass til en del telt, hengekøyer o.l. pluss at de driver med "glamping" der ute, men akkurat det tror jeg er fullt nå i juli. Ute på hove er det alt fra kratrepark til utleie av kanoer med glassbunn, veldig mye å finne på. Anonymkode: daa62...489
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange av campingplassene er fulle, så du må bestille plass på forhånd. Veldig kjipt å komme med teltet også er det ikke plass til dere... Jeg bor i Arendal, så litt lenger unna enn 2 timer, men veldig lite mygg da Hotellene her er fulle hele juli og halvveis ut i august, men jeg tipper ungene ville digget Canvas Hove. Der er det plass til en del telt, hengekøyer o.l. pluss at de driver med "glamping" der ute, men akkurat det tror jeg er fullt nå i juli. Ute på hove er det alt fra kratrepark til utleie av kanoer med glassbunn, veldig mye å finne på. Anonymkode: daa62...489 Mange har dropp inn også. Hvor det ikke går an å forhåndsbestille Anonymkode: ce1b5...6c4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #9 Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mange av campingplassene er fulle, så du må bestille plass på forhånd. Veldig kjipt å komme med teltet også er det ikke plass til dere... Jeg bor i Arendal, så litt lenger unna enn 2 timer, men veldig lite mygg da Hotellene her er fulle hele juli og halvveis ut i august, men jeg tipper ungene ville digget Canvas Hove. Der er det plass til en del telt, hengekøyer o.l. pluss at de driver med "glamping" der ute, men akkurat det tror jeg er fullt nå i juli. Ute på hove er det alt fra kratrepark til utleie av kanoer med glassbunn, veldig mye å finne på. Anonymkode: daa62...489 Canvas Hove skal forresten ha Mesternes mester til høsten, så det kan jo være gøy å se det på TV til vinteren og faktisk ha vært der Sjekk facebooksiden deres. Anonymkode: daa62...489
the amazing spidermamma Skrevet 11. juli 2020 #10 Skrevet 11. juli 2020 Jeg ville ha tatt en telefon på forhånd, vi kjørte forbi et par campingplasser i nærheten av Bø hvor det sto skilt med 'fullt!'.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #11 Skrevet 11. juli 2020 Absolutt ikke aktuelt å kjøre avgårde uten å ha booket plass. Har sendt forespørsel til et par steder rundt Stavern og i Telemark nå og det er ikke mye å oppdrive. Teltplass må forhåndsbestilles fleste plasser nå. Kikker videre, skal sjekke ut Bø- området - takk for tips! HI Anonymkode: d3a58...760
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #12 Skrevet 11. juli 2020 Har vert på teltrunde i Telemark. Ikke noe problem å få plass, men ring og bestill. Noen tar ikke forhpndsbestilling. Da bør du være der før 12. Har vært 3 steder, inkludert Bø. Alle har blitt fulle før dagen er over. Anonymkode: 170fc...008
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #13 Skrevet 12. juli 2020 Aremark kirkeng camping Anonymkode: b742e...e53
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2020 #14 Skrevet 12. juli 2020 Fått booka hytte noen netter utenfor Porsgrunn nå, tar med telt om vi vil bli lengre. Blir godt å komme unna både mygg og huslige sysler! 😅 Anonymkode: d3a58...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå