Gå til innhold

Camping i Telemark, Østfold el. Impulsivt - mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4, barn på 8 og 9 år fra Lillestrøm som nå spontant tenker at vi må komme oss bort fra all myggen og husoppussing noen dager. Sett litt på Stavern og omegn samt Telemark idag, selvsagt mye er fullbooket eller veldig dyrt. Sjekket campinghytter, evt må vi kjøpe oss telt og utstyr og prøve det for første gang. 

Har noen tips om noen skjulte perler i ca 2-3 timers kjøretur fra Oslo? Uten mygg og gjerne litt aktiviteter for barn og voksne. 

Anonymkode: d3a58...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nevlunghavn, Helgeroa. Det er noen fine campingplasser der. Blokkebukta og omlidstranda

Anonymkode: ce1b5...6c4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nevlunghavn, Helgeroa. Det er noen fine campingplasser der. Blokkebukta og omlidstranda

Mulig du kan sjekke airbnb. Kanskje noen leier ut en hytte/hus i nærheten. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig du kan sjekke airbnb. Kanskje noen leier ut en hytte/hus i nærheten. 

Takk for tips, skal sjekke det ut! HI

Skrevet

Bø i Telemark. Mye å finne på og greit vær 👍

Anonymkode: a701b...9b0

Skrevet

Vi var i Seljord, bestilt på temmelig kort varsel. Det går an å bade i vannet og se etter sjøormer, og adskillig mindre mygg enn i Lillestrøm.

Anonymkode: 8ee67...f28

Skrevet

Mange av campingplassene er fulle, så du må bestille plass på forhånd. Veldig kjipt å komme med teltet også er det ikke plass til dere...

Jeg bor i Arendal, så litt lenger unna enn 2 timer, men veldig lite mygg da ;)

Hotellene her er fulle hele juli og halvveis ut i august, men jeg tipper ungene ville digget Canvas Hove. Der er det plass til en del telt, hengekøyer o.l. pluss at de driver med "glamping" der ute, men akkurat det tror jeg er fullt nå i juli. Ute på hove er det alt fra kratrepark til utleie av kanoer med glassbunn, veldig mye å finne på.

Anonymkode: daa62...489

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange av campingplassene er fulle, så du må bestille plass på forhånd. Veldig kjipt å komme med teltet også er det ikke plass til dere...

Hotellene her er fulle hele juli og halvveis ut i august, men jeg tipper ungene ville digget Canvas Hove. Der er det plass til en del telt, hengekøyer o.l. pluss at de driver med "glamping" der ute, men akkurat det tror jeg er fullt nå i juli. Ute på hove er det alt fra kratrepark til utleie av kanoer med glassbunn, veldig mye å finne på.

Mange har dropp inn også. Hvor det ikke går an å forhåndsbestille

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Canvas Hove skal forresten ha Mesternes mester til høsten, så det kan jo være gøy å se det på TV til vinteren og faktisk ha vært der :)

Sjekk facebooksiden deres.

Skrevet

Jeg ville ha tatt en telefon på forhånd, vi kjørte forbi et par campingplasser i nærheten av Bø hvor det sto skilt med 'fullt!'. 

Skrevet

Absolutt ikke aktuelt å kjøre avgårde uten å ha booket plass. Har sendt forespørsel til et par steder rundt Stavern og i Telemark nå og det er ikke mye å oppdrive. Teltplass må forhåndsbestilles fleste plasser nå. Kikker videre, skal sjekke ut Bø- området - takk for tips! HI

Skrevet

Har vert på teltrunde i Telemark. Ikke noe problem å få plass, men ring og bestill. Noen tar ikke forhpndsbestilling. Da bør du være der før 12. Har vært 3 steder, inkludert Bø. Alle har blitt fulle før dagen er over. 

Anonymkode: 170fc...008

Skrevet

Aremark kirkeng camping :)

Anonymkode: b742e...e53

Skrevet

Fått booka hytte noen netter utenfor Porsgrunn nå, tar med telt om vi vil bli lengre. Blir godt å komme unna både mygg og huslige sysler! 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...