Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Er det en grei skole, eller sitter en igjen med en utdannelse som ikke er brukernes til noe? Vurderer Fagskole og Frontend Utvikler. Anonymkode: 1024e...93c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Det er en super tileggutdannelse er mine tanker. Jeg har gått der, at jeg jobber med noe helt annet har ikke noe med skolen å gjøre. Jeg tok ett skoleår der for det var noe jeg ville jobbe med, men som jeg ikke syns min utdannelse jeg hadde fra før av ga meg nok læring i. Så disse to tilsammen gjorde at jeg egentlig kunne velge og vrake i arbeidsplass, men etter å ha hatt en liten jobb på siden så fant jeg ut at jeg ikke passer forran en dataskjerm, ganske stillesittende og ensom jobb. Jeg trenger en fysisk tung jobb, mye som skjer, alle dager er ulike og mye mennesker rundt meg. Jeg brukte senest idag noe av lærdommen fra Noroff i min jobb, så jeg bruker det enda selv om jeg har en jobb som er veldig langt unna det jeg utdannet meg til der. Anonymkode: 2e7ad...4b1
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Gikk der for 13 år siden, mye kan ha skjedd siden, og kanskje vi var superuheldige, men det året haddde jeg ikke tatt igjen. Ubrukelige vikarer, tull og rot var det som preget det året! Anonymkode: 03c95...2e4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Har god erfaring med en annen linje der, i hvert fall. Anonymkode: 57bbb...d06
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Tusen takk for alle svar. Glemte å spørre om en ting til, tok dere nettstudie eller deltok dere på campus? HI Anonymkode: 1024e...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå