Gå til innhold

Hunderfossen - hvordan er det der nå?


inchi

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om Tusenfryd, samt skriverier i media. Noen som har vært på Hunderfossen i det siste og som kan fortelle hvordan det var der? Tenker på lange køer, om det var mulig å overholde anbefalinger om avstand osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var uheldige. Var der dagen appen kræsja. Ble badeland og en tur med rafting. Var alt vi fikk gjort en hel dag. Ungene orka ikke stå flere timer i kø

Anonymkode: f943d...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der for 2 uker siden og igjen i dag. Syns det har gått veldig fint. Gått å bada med en gang vi kom, da har vi sluppet unna kø. Raftinga er populær, men vi sto maks 5 minutter i kø i dag. Brukte appen sist, men det var så mye styr. Droppa den i dag, stilte oss heller i drop in kø, og det funka vel så bra. Men nå er det mye utsolgte datoer på Hunderfossen, så sjekk opp det. Billetter må kjøper på forhånd, så fremst du ikke har årskort.

Anonymkode: 0dcd8...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat inne på Facebooksiden for å lese anmeldelser og kommentarer, det virker som de fleste der er fornøyd, men noen kaller det et app-helvete. Ikke fordi appen kræsjet den dagen, men fordi de med app går foran i kø, men det er så mange som bruker den samtidig at den går veldig tregt.... 

Jeg tenker vi står over denne sommeren, parkene er nok der neste år også. 

Anonymkode: ec451...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Hunderfossen i dag. Syns det funket fint. Lastet ned appen og bestilte en tur, men så vi hadde kommet raskere gjennom drop-in køen. Så resten tok vi som drop-in. Var en del kø på rafting og Soria Moria, ellers veldig overkommelig. Var laget sirkler med 1 m avstand der familie skulle stå i køene, og det funket stort sett fint. Syns ikke det var ubehagelig påtrengende med folk. 

Anonymkode: d5b05...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Godt å høre at det ikke har vært så ille der. Vi har bestilt billetter, bare greit å vite litt hva man kan forvente 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk appen! Det er helt fint der. Oppmerket hvor man skal stå i køen og på badingen får man fargemerking som gjør at folk må ut etter en viss tid. Lite kø de fleste steder og har du bestilt på appen går man stort sett rett inn. 

Anonymkode: 1f7cf...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruk appen! Det er helt fint der. Oppmerket hvor man skal stå i køen og på badingen får man fargemerking som gjør at folk må ut etter en viss tid. Lite kø de fleste steder og har du bestilt på appen går man stort sett rett inn. 

Anonymkode: 1f7cf...cf8

Bare ikke gå ut av badeland selvom du har fargebånd på. Vi fikk beskjed om å bade mellom 14-15, så gikk mannen og jeg ut i kiosken utenfor for å kjøpe brus. Ungene satt inne med et vennepar. Vi ble stoppa på vei inn med beskjed om at vi hadde gått ut å måtte stelle oss i kø igjen( som da var mellom en og to timer. Jeg fikk krangla meg inn igjen med spørsmål om de mente ungene skulle være alene, noe de først mente at jo vi hadde gått ut ( de var med venner av oss, men det visste ikke de som sto der). Mannen måtte egentlig vente utenfor, men han snakka med sjefen og slapp så inn igjen. Hadde noen sagt de trykka oss ut hvis vi gikk ut, helt Ok, men når de sa båndet gjaldt mellom 14 og 15 kunne det ikke falle meg inn en gang at man måtte i ny kø. 

Anonymkode: f943d...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...