Rhapsody in blue Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg trodde hele tiden at hun ene hushjelpen som stakk av med Annas Gino var mor til Livias barn. Nå leter de etter moren til dette barnet. Har jeg misforstått?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Det var vel det vi skulle tro, men så kom det frem at hun hadde mistet babyen sin. Så moren er nok en annen. Om jeg har forstått det riktig 🤪 Anonymkode: ee378...409
Rhapsody in blue Skrevet 9. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var vel det vi skulle tro, men så kom det frem at hun hadde mistet babyen sin. Så moren er nok en annen. Om jeg har forstått det riktig 🤪 Anonymkode: ee378...409 Livia mistet jo babyen sin. Derfor kjøpte hun seg denne gutten. Men moren var jo den som tok seg arbeid på Ash Park og som kidnappet gutten flere ganger. Skjønner intet nå. Hjelp meg
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Det er ikke hushjelpen som er moren nei, var nok bare en finte for å villede oss. Anonymkode: 41b24...e5f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 6 minutter siden, Rhapsody in blue skrev: Livia mistet jo babyen sin. Derfor kjøpte hun seg denne gutten. Men moren var jo den som tok seg arbeid på Ash Park og som kidnappet gutten flere ganger. Skjønner intet nå. Hjelp meg Det er ikke hushjelpen som er moren. Hennes baby døde. Anonymkode: ee378...409
Rhapsody in blue Skrevet 9. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke hushjelpen som er moren. Hennes baby døde. Anonymkode: ee378...409 Nei, de lurte henne (senere hushjelp) jo til å tro at hennes baby døde. Det var O(livias) baby som døde og Livia fikk jo hushjelpens baby. Er det jeg som surrer?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 Jeg tror også at de lurte hushjelpen til å tro at barnet var dødfødt. Hun fikk Olivias fødselsattest og Olivia fikk hennes. Blir spennende å se om det er riktig. Hun er vel sammen med Gino nå?! Jeg er helt hekta - første serien jeg har levd meg så inn i!!! Synd det bare er noen episoder igjen .... Anonymkode: 70a45...0ff
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 tidenes dårligste serie Anonymkode: 5c6e1...ba5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: tidenes dårligste serie Anonymkode: 5c6e1...ba5 Da håper jeg virkelig ikke at du har kommet til sesong 6? Å se på en serie man ikke liker er jo kroneksempel på bortkasta tid! Anonymkode: ee378...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå