Gå til innhold

Gutt 12 år.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye er de med dere foreldre? 

Jeg og min søster har gutter på 12 år. Min gutt vil helst være ute med venner. Er med oss av og til byen for å spise eller noe sånt. Men min søsters gutt er med over alt. Nå i sommer er vi i byen av og til på kafe eller en plass å spiser. Og 12 åringen er med. Min gutt og hennes gutt har felles venner. Jeg spørr han om han ikke er med guttene å spiller fotball. Nei, jeg ville bli med til byen. Jeg er usikker på om det er min søster som overtaler han til å bli med. Hun er veldig overbeskyttende. Bør jeg gjøre noe?

Anonymkode: 149f4...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes en 12-åring bør være mest med familien. 14-15 er noe helt annet. 

Anonymkode: dd968...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nevø er straks 12år, han starter i 7.klasse nå. Han er mye hjemme. Har trening 2 ganger i uken men ofte hjemme. Han er veldig hjemmekjær akkurat som sin mor. Samtidig er han sosial, har mange venner og er populær.

 

Nei du bør ikke gjøre noe. Han er ikke så gammel å det kan forandre seg innen få år. 

Anonymkode: cfd3a...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

Hvor mye er de med dere foreldre? 

Jeg og min søster har gutter på 12 år. Min gutt vil helst være ute med venner. Er med oss av og til byen for å spise eller noe sånt. Men min søsters gutt er med over alt. Nå i sommer er vi i byen av og til på kafe eller en plass å spiser. Og 12 åringen er med. Min gutt og hennes gutt har felles venner. Jeg spørr han om han ikke er med guttene å spiller fotball. Nei, jeg ville bli med til byen. Jeg er usikker på om det er min søster som overtaler han til å bli med. Hun er veldig overbeskyttende. Bør jeg gjøre noe?

Anonymkode: 149f4...055

her er min 12 åring mest med venner, ser han sjelden mellom 12-22 i ferien ,samme med største på 16, mens de 2 små på 6 og 3 koser seg med oss :)

Anonymkode: e26ae...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 11 åring vil og gjerne henge med meg. Og ser ikke at det kommer til å forandre seg når han blir 12 år. Ikke alltid han vil bli med, men veldig ofte. Han er og sosial, populær og har nok av venner. 

Har nok og med litt at han har to hjem, og når han er hos meg, vil han gjerne bruke tid med meg. 

 

 

Anonymkode: 69ad7...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...