Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg er nettopp blitt 43 men har alltid vært veldig regelmessig. Omtrent på timen på dagen hver mnd. Nå er mensen plutselig 9 dager forsinket. Gravstedet er ekstremt usannsynlig da mannen har vært sterilisert i 18 år. jeg trener en del men ikke ekstremt. Trener hardt med vekter og/eller løping 4 ganger i uken. Hadde en fettprosent for et par år siden på 11.4 % og 13% noen mnd senere men har alltid vært slank. Nå veier jeg mer enn jeg pleier men antakelig pga muskler. Mannen mener jeg er muskuløs og lite fett på kroppen og antakelig det som gjør at mensen ikke kommer. Men jeg trener likt nå som jeg har gjort lenge nå pg den har alltid vært regelmessig. noen med erfaring på trening og mensen? Evt kroppsfett og mensen? jeg ser mindre tynn ut nå enn tidligere Pga muskler. Større lår og armer. var hos gynekolog i fjor og da var eggestokkene store og med masse egg og fikk beskjed om at jeg ikke var i nærheten av overgangsalder. Mamma kom ikke i overgangsalderen før i en alder av 58. jeg vet liksom ikke om jeg nå må roe ned treningen eller hva jeg skal? Anonymkode: cbe72...335
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Jeg opplevde det samme i fjor, er 45 år og var sikker på at det var starten av overgangsalderen. Mensen kom ca 3 uker for sent, eller enda mer. Men skjønte i ettertid at jeg hadde trent mer og hardere enn vanlig og spist mindre. Etter det har det vært helt stabilt igjen, og jeg har gått opp 1-2 kilo og passer på å spise litt mer Anonymkode: 75ef2...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå