Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Egentlig ikke frem til nå heller. Baby snart 5 måneder. Husker ikke hvordan jeg holdt henne som nyfødt, eller hva jeg gjorde med henne. Alt slikt. Bekymringsverdig? Anonymkode: 565e1...656
Pobie Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Sover du veldig lite? Søvnmangel kan føre til dårlig hukommelse.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Mener jeg sover ok. Så det er unormalt å ikke huske slikt? 🙊 Anonymkode: 565e1...656
sug lut Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Jeg tror det kan være mye som forsvinner fra minnet i den unntakstilstanden det er å få et nytt barn. Men om du generelt er urolig for om alt er som det skal med deg og barnet så vil jeg anbefale deg å snakke med helsesøster for å bli beroliget.
Himmel og hav Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Ammer du? Man kan bli litt i tåkeheimen av å amme. Husker at jeg var både slepphendt og glemsk og lurte på om det var noe alvorlig galt med meg fram til helsesøster sa at det slett ikke var unormalt. Ta en prat med helsesøster eller lege, du. Det er sikkert lurt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 Jeg var også i ørska de første ukene. Syns ikke det lyder unormalt. Hormonene kokte og søvnmønsteret var bare tull. Anonymkode: c3310...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå