Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Jeg kjøpte en tørketrommel på sånn kjøp/salg side. Betalte ikke så mye. 300 for en ganske ny trommel. Da jeg kom hjem, bar jeg den alene ned på vaskerommet. Gledet meg til å ta den i bruk. Har ikke hatt tørketrommel på over 10 år (har 3 barn). Åpnet døren på trommelen og stanken av gammel nikotin slo meg i trynet. Ble rett og slett kvalm av lukten. Jeg klarer ikke få den opp og ut for å lufte ut lukten, og jeg tør ikke åpne døren og la den lufte ut inne. Jeg har to av soverommene i samme etasje som vaskerommet og vi kan ikke sove i denne lukten. Ikke kan jeg ta klærne i trommelen heller. Da vil de jo få evig røyklukt! Hvis mulig: hvordan blir jeg kvitt lukten? Anonymkode: 20a2b...337
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Prøv å kjøre den med eddik kanskje? Anonymkode: f3b59...7cc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Prøv å kjøre den med eddik kanskje? Anonymkode: f3b59...7cc Hvor skal jeg fylle på eddiken? I klærne? Anonymkode: 20a2b...337
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor skal jeg fylle på eddiken? I klærne? Anonymkode: 20a2b...337 Jeg ville helt det på et håndkle og kjørt det tørt. Husk å tøm lofilteret og vask det godt Anonymkode: f3b59...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå