Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Fikk så lyst på hjemmelaget pizza så det skal vi lage i morgen. Men jeg har lyst på noe nytt som både jeg og barna kan spise.:). Gjerne hvit pizza Anonymkode: 07337...b48
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Creme frech (usikker på skrivemåten), revet ost, vårløk og bacon. En slager her hjemme, så enkelt med veldig godt 😊 Anonymkode: 1e05f...b99
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Smører bunnen med kremost med urter og krydrer med basilikum, timian og oregano. Strør på biter av apetina feta, vårløk, mozarea og spekeskinke. Topper med norvegia. Anonymkode: 5dd0a...320
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Creme frech (usikker på skrivemåten), revet ost, vårløk og bacon. En slager her hjemme, så enkelt med veldig godt 😊 Anonymkode: 1e05f...b99 Nesten lik den jeg lager. Creme fraiche, salt, pepper, hvitløkspulver. Revet ost, skinke, bacon og rødløk. Anonymkode: 205bc...c82
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Creme frech (usikker på skrivemåten), revet ost, vårløk og bacon. En slager her hjemme, så enkelt med veldig godt 😊 Anonymkode: 1e05f...b99 Den bruker vi også. En boks creme fraiche En boks revet bog-skinke (500g) To-tre fedd hvitløk Vårløk/purre 300g revet ost sitron pepper Alt blandes sammen og legges på pizzabunn. Anonymkode: f4846...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå