Gå til innhold

Mannlige sexsymboler på 70-tallet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tidene forandrer seg virkelig... Satt i dag å pratet med min mor om hvem som var typisk sexsymbol når hun var ung. Hun nevnte bla annet Robert Plant fra Led Zeppelin og Bon Scott fra AC/DC som hun likte veldig godt. Jeg googlet dem å la merke til spesielt én ting. Det var den enorme bulen i de trange buksene. Jeg spurte om det var det de likte på den tiden, hvor hun sa det var helheten og den karismatiske måten deres og være på, men også at men kunne se de mannlige kjønnsorganene. Altså det hender jeg tar et ekstra blikk på skrittet til en mann jeg syntes er kjekk, men i utgangspunktet er det ikke akkurat det jeg ser først på. Hva mener dere? Er det noen som synes dette er hot? Det gjorde de på 70-tallet. Dette er Robert Plant

fdb6a4f0af3389e3a976d8611052cb85.jpg

Anonymkode: 706b2...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he... nei, ikke akkurat tiltrekkende med kjønnsorganene så på utstilling, etter min mening.

Men jeg tror dette må ses i sammenheng med tiden de levde i den gangen. Det hadde vært en enorm frigjøring siste tiåret(-ene), både for kvinner, seksuelt og kulturelt. Det var mye protest-oppførsel, i mangel av et bedre ord.

Ofte er det jo slik at når større endringer gjøres så kan det gå litt vel langt før det stabiliserer seg på et nytt, noe mer moderat nivå.

Det er jo egentlig litt fascinerende også. Samfunnet var på veldig mange måter langt mer naivt enn det er i dag, til tross for frigjøringen og alt det mer løsslupne som plutselig ble mer akseptert. Men også fullt av store motsetninger.

Blikket mitt kan gli ned på en mann, men det er bare noe som skjer, ikke slik at jeg vurderer hva som er under buksen. Jeg synes det er litt turn-off med menn som tydelig velger bukser for å vise frem utstyret.

Anonymkode: c3dc4...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tidene forandrer seg virkelig... Satt i dag å pratet med min mor om hvem som var typisk sexsymbol når hun var ung. Hun nevnte bla annet Robert Plant fra Led Zeppelin og Bon Scott fra AC/DC som hun likte veldig godt. Jeg googlet dem å la merke til spesielt én ting. Det var den enorme bulen i de trange buksene. Jeg spurte om det var det de likte på den tiden, hvor hun sa det var helheten og den karismatiske måten deres og være på, men også at men kunne se de mannlige kjønnsorganene. Altså det hender jeg tar et ekstra blikk på skrittet til en mann jeg syntes er kjekk, men i utgangspunktet er det ikke akkurat det jeg ser først på. Hva mener dere? Er det noen som synes dette er hot? Det gjorde de på 70-tallet. Dette er Robert Plant

fdb6a4f0af3389e3a976d8611052cb85.jpg

Anonymkode: 706b2...37e

Haha, det der må være en sokk

Anonymkode: dfb9b...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet, eg finn ikkje slikt attraktivt!! Blir så utruleg flau av mannfolk som har for trange bukser. Verre enn damer med kameltoe (men berre litt. Det er òg ganska gale.)  

Også ser det veldig ubehageleg ut, ymutan at eg har prøvd å ha pe is nokon gong. Men det ser jo ut som den ligg i klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Plant er hot, helt uavhengig av dette antrekket. Jeg syns ikke trange bukser med bul i er noe særlig til hjelp, da. Snarere tvert om.

Endret av Admin
Innlegget er ryddet for slettet sitat. Admin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la ikke merke til det på 70-tallet og ikke nå før du påpekte det.

Anonymkode: afb90...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sug lut skrev:

Du snakket om å kupere en tråd til døde.

Enig, spesielt siden Hi ikke bidro mer til trådens tema selv ...

Anonymkode: c3dc4...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...