Anonym bruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Noen som har erfaring med disse strimlene? Aldri prøvd før... Babyplan! Har bestilt en bunke 😂 Vi skal starte å prøve om en liten stund, og tenkte det da ville være økonomisk å kjøpe noen rimeligere... Antar man tester litt hyppigere når man prøver og venter... Har aldri prøvd strimmel-test heller, forsåvidt! Anonymkode: 79518...481
Fandens Oldemor Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Kjempegode tester Jeg har holdt meg til disse de siste årene. Får utslag 7-8 dpo. Man må bare passe på at man bestiller de rosa, og ikke de med hvit bakgrunn. De slår ut noen dager senere. Jeg har prøvd de fleste typer tester, men synes ikke noen kan måle seg med disse.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 5 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Kjempegode tester Jeg har holdt meg til disse de siste årene. Får utslag 7-8 dpo. Man må bare passe på at man bestiller de rosa, og ikke de med hvit bakgrunn. De slår ut noen dager senere. Jeg har prøvd de fleste typer tester, men synes ikke noen kan måle seg med disse. Ahh, så godt å høre! Jeg bestilte disse på bildet jeg legger under nå. Er det riktig? 😊 Anonymkode: 79518...481
Fandens Oldemor Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ahh, så godt å høre! Jeg bestilte disse på bildet jeg legger under nå. Er det riktig? 😊 Anonymkode: 79518...481 Nei, det der er de med hvit bakgrunn. De er sikkert bra de og, men du må ha min. 25 mIu hcg i urinen for at de skal slå ut. Den du la ut øverst slår ut på 10. Fordelen er jo at hvis du først får strek på den nederste, så er det større mulighet for at graviditeten blir noe av. Den som er mest sensitiv slår ut så tidlig at det gjerne kan ende med kjemisk. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Nei, det der er de med hvit bakgrunn. De er sikkert bra de og, men du må ha min. 25 mIu hcg i urinen for at de skal slå ut. Den du la ut øverst slår ut på 10. Fordelen er jo at hvis du først får strek på den nederste, så er det større mulighet for at graviditeten blir noe av. Den som er mest sensitiv slår ut så tidlig at det gjerne kan ende med kjemisk. Lykke til Aah, Ok! Takk for utfyllende svar 😃 Er ikke så farlig for meg med å teste veldig tidlig, så da funker denne sikkert helt fint. Takk igjen. ❤️ Anonymkode: 79518...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå