Gå til innhold

Investere i Kahoot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Aksjen.

Lurt?

Mannen har gjort mye fortjeneste etter å ha kjøpt seg inn i vår og nå vurderer jeg å satse sparepenger der, får jo ingenting i rente.

Hva tror dere?

Anonymkode: 2ad24...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør du snakke med en rådgiver om, som kan vurdere hele din økonomiske situasjon.

Generelt sett regnes det som svært risikabelt å satse alle pengene sine på én aksje, da må du vite hva du gjør, følge nøye med og ikke minst ha råd til å tape alle pengene. Man kan vinne stort og tape stort på kort tid.

Anonymkode: 90c2d...e97

Skrevet

Det er ihvertfall mange kvinner som burde bli mer bevisst på hvordan investere og bygge seg opp finansielt. 

Oslo børs er mannsdominert. Det er menn som hovedsakelig bygger opp formuer( med noen hederlige unntak)

Det er menn som kjøper leilighet for å leie ut og slik blir sittende igjen med store verdier 

Vi kvinner burde også ta grep enten det er det ene eller det andre, for å sikre oss en del av den økonomiske veksten. 

Akkurat hva du bør kjøpe skal ikke jeg si noe om😊 

Skrevet

Kjøp fond.

Anonymkode: 66edd...922

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å sjekke moneypenny på Facebook. Det er en gruppe for jenter som er interessert i fond og aksjer. 
Jeg ville ikke satset alle pengene mine på en aksje, jeg ville fordelt de utover flere. I tillegg så ville jeg kjøpt fond med månedlig sparing. 

Anonymkode: 6437d...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...