Gå til innhold

Hvordan gikk du ned i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at man skal spise sunt og bevege seg. Men jeg går ikke ned noe. Etter sistemann som snart er 2 år er det umulig å miste så mye som ett gram. Føler meg ukomfortabel og har iallefall 10 kg for mye. Noen som har en inn med teskje oppskrift som faktisk gir resultater? Har en skade i ryggen som gjør at jeg ikke kan trene, så må satse alt på kosthold. Fortell gjerne hva du spiste og hvilke resultater det ga:) takk.

Anonymkode: 616e7...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut marikrogshus på Instagram ☺️ Jeg gikk fra 86 kg til 66 kg iløpet av ca 1 år. Veide 100 kg som høygravid, 86 etter også måtte jeg jobbe for å gå ned resten. Nå er barnet 2 år og vekten har holdt seg stabil 1 år. Kostholdet er det viktigste. Det som ofte er vanskelig er å få i seg et måltid som er riktig satt sammen. f.eks nok fett, proteiner og karbohydrater. Derfor er det kjekt å være medlem hvor man får informasjon og gode oppskrifter. Håper du sjekker det ut☺️ 

Anonymkode: 28717...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roede-kurs har fungert veldig godt for meg 😊 Oppfølging og personlig veiledning har vært alfa omega. 

Anonymkode: acbd8...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta ned på karbohydrater. Men ikke noe ekstrem lavkarbo. Kutta ut sukker, brødmat, poteter, ris og pasta. Lå på 50-80 karbo om dagen. Spiste også litt ekstra fett og proteiner.

 Gikk ned 10 kg på 6 mnd. Ingen trening.

Hadde det ikke vært for at jeg tok en "pause" i forbindelse med ferie, kunne jeg nok gått ned mer. Kom aldri helt i gang igjen, men fortsatte å spise karboredusert og holdt vekta i nesten to år. Har sklidd en del ut nå i koronatiden og gått opp litt. Manner meg opp til å gjøre en ny innsats til høsten, vil ned hvertfall 7 kg til.(usikker på om jeg bør gå ned mer, blir 44 i år og er redd for at det vil prege meg for mye i ansiktet om jeg går ned for mye.)

Anonymkode: 0ed3d...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifesum. Fikk bakoversveis av kaloriinnholdet på enkelte matvarer. Ble veldig bevisst på å ta riktige valg. 

Anonymkode: 24558...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse frukt, grønnsaker og bær, rene proteinkilder og mindre ris, potet, saus. Bruk lifesum til å telle kalorier.

Anonymkode: 4dfc7...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...