Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Det er jo bare for spøk og gøy sier han om de rasistiske utsagnene på FB. Blir skremt over at de får ha omsorg for barn. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qLGMoE/rasisme-sak-i-elverum-har-vekket-oppsikt-dette-sier-familiene Anonymkode: 5d400...63f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 De produserer neste generasjon av tapere ja. Sieg heil for gøy...jau. Anonymkode: 99d84...452
Twintipp Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Du ser jo bare her inne hvor mobbing kommer i fra. Selv om de er anonyme så er det jo holdningene til mødre her. Virkelig skremmende!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Jeg vokste opp på Elverum, og jeg må jo ærlig si ar jeg ikke er særlig overrasket. Bystatus eller ei, det er jo ei lita bygd der bygdedyret lever i beste velgående. Brorparten er selvfølgelig greie folk, men så har du denne varianten, som reproduserer seg og oppdrar nye generasjoner rasister. Jeg sverget alltid at jeg ikke skulle bli boende og få familie der, noe jeg holdt. Likevel, jeg ser jo det samme over alt, det bare synes bedre på et mindre sted. Anonymkode: f1dfb...ee9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Trenger ikke dreie seg om hudfarger. Jeg har hørt utsagn blant barn som tilsier noe om hvordan andre bor (bare enebolig er godt nok), hvilket tøy andre unger går i (altså, ikke merkeklær), hvilken bil man kjører, eller ikke kjører, jeg har hørt voksne som snakker stygt om overvektige barn, «feil» hårfarge osv osv. I mine ører er det like kvalmt å nevne disse tingene, og like sårt for den det gjelder. Ungene hører voksne snakke, og kopierer holdningene fordi de vet ikke bedre. Anonymkode: 137a5...ad4
Gjest Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Herregud. Disse virker jo så dumme at det nesten er synd på dem... 🙄
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger ikke dreie seg om hudfarger. Jeg har hørt utsagn blant barn som tilsier noe om hvordan andre bor (bare enebolig er godt nok), hvilket tøy andre unger går i (altså, ikke merkeklær), hvilken bil man kjører, eller ikke kjører, jeg har hørt voksne som snakker stygt om overvektige barn, «feil» hårfarge osv osv. I mine ører er det like kvalmt å nevne disse tingene, og like sårt for den det gjelder. Ungene hører voksne snakke, og kopierer holdningene fordi de vet ikke bedre. Anonymkode: 137a5...ad4 Jeg skrev mobbing da. Anonymkode: 5d400...63f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Dette handler åpenbart om et menneske med meget lav intelligens. Anonymkode: 979d3...a13
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Det er nok bare veldig ressurssvake mennesker. Man trenger da ikke si alt man tenker. Hvor er barnevernet synd de må flytte, håper de slipper sånne på den nye plassen Anonymkode: 85f10...e23
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok bare veldig ressurssvake mennesker. Man trenger da ikke si alt man tenker. Hvor er barnevernet synd de må flytte, håper de slipper sånne på den nye plassen Anonymkode: 85f10...e23 Barnevernet i Elverum er så elendig at det skulle ikke vært mulig. Har selv bodd i Elverum i noen år, og det desidert beste jeg har gjort er å flytte fra Elverum. Og var en familie som både barnehage, skole og vi naboer meldte inn ofte til barnevernet. Men de løftet ikke en finger, og barna hadde det elendig. Anonymkode: 7d329...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå