Gå til innhold

Ville dere gått til gynekolog med dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sjeldent mens, kanskje hver 3 mnd. Fikk mensen for 3-4 uker siden, og har blødd litt siden. Noen dager bare litt brunlig på papiret, andre dager litt rødt.

Tok normal celleprøve for 1 1/2 år siden.

Anonymkode: d6613...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du da? Er du 40-45 + ville jeg ikke tenkt så mye på det, men om du er 20-30 år ville jeg nok bestilt en time.

Anonymkode: 5c282...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du da? Er du 40-45 + ville jeg ikke tenkt så mye på det, men om du er 20-30 år ville jeg nok bestilt en time.

Anonymkode: 5c282...c16

Er 39.

Anonymkode: d6613...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er 39.

Anonymkode: d6613...cc6

Samme som meg det. Jeg har begynt å få ustabile sykluser og sånt og var nylig hos gynekolog. Hun sa at det var helt normalt for min alder og oppover, vi begynner å bli "gammel" sånn sett 😅 Men dersom du er urolig, synes jeg du skal ta en telefon likevel. Det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

Anonymkode: 5c282...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme som meg det. Jeg har begynt å få ustabile sykluser og sånt og var nylig hos gynekolog. Hun sa at det var helt normalt for min alder og oppover, vi begynner å bli "gammel" sånn sett 😅 Men dersom du er urolig, synes jeg du skal ta en telefon likevel. Det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

Anonymkode: 5c282...c16

Jeg bestilte time hos gynekolog i morgen, skrev en kort notis om hva det gjaldt. Hun ringte meg opp, og ba meg ta en gravidtest. Har kobberspiral, men hun ba meg ta en test. Trodde dog ikke det var noe farlig. Så nå er mannen på vei for å kjøpe test, vi fikk veldig kalde føtter her...........

Anonymkode: d6613...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg bestilte time hos gynekolog i morgen, skrev en kort notis om hva det gjaldt. Hun ringte meg opp, og ba meg ta en gravidtest. Har kobberspiral, men hun ba meg ta en test. Trodde dog ikke det var noe farlig. Så nå er mannen på vei for å kjøpe test, vi fikk veldig kalde føtter her...........

Anonymkode: d6613...cc6

Jeg har venninner som har blødd og blødd etter kobberspiral. Selv opplevde jeg aldri problemer med det 

Anonymkode: 07e3f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sjeldent mens, kanskje hver 3 mnd. Fikk mensen for 3-4 uker siden, og har blødd litt siden. Noen dager bare litt brunlig på papiret, andre dager litt rødt.

Tok normal celleprøve for 1 1/2 år siden.

Anonymkode: d6613...cc6

Det kan være du er i en for tidlig overgangsalder. Men det kan fint ordnes med noen tabletter eller et hormonplaster, men da må man utredes hos gynekolog først. 

Anonymkode: 86fea...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...