Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Er det mye Corona-smitte i Oslo nå?Ville dere dratt på ferietur dit nå? Anonymkode: 93b6e...c5e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Jeg bor 20 minutter fra Oslo, men jeg ville ikke reist dit. Det er ikke stor smitte, men håpløst å homde avstand for dem som vill "nyte" byen. Anonymkode: 6eb06...60c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Bor i Oslo. Vil ikke si at jeg opplever så mye smitte. Jeg kjenner fortsatt ingen som er smittet eller har blitt smittet i løpet av denne perioden. Bare å være forsiktig. Og ja, vi bor på østkanten i tillegg. Anonymkode: fca4d...5d2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Okei takk for svar dere☺️Jeg var litt i tvil, så for meg at det var veldig mye smitte der nå i denne ferietiden. Anonymkode: 93b6e...c5e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Det er ingen som ser smitten... det er en usynlig fiende vi sliter med Anonymkode: 3cf78...7ef
Twintipp Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Oslo har ikke høyest smittetall ifht innbyggertall. Det er bare å holde avstand, og vaske/sprite hender. Vi skal være mye i Oslo i sommer. Vi har vært ei uke i Kristiansand, og der synes jeg det var mye verre tilstander.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Jeg var i Oslo på fredag. reiser ikke dit på veldig lenge. For mye folk . Folk oppsøkte oss og stod tett inntil oss. Anonymkode: 61393...9fc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Oslo har ingen smitteøknkng per i dag. Reis og kos dere. Anonymkode: 2a2aa...8c5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i Oslo på fredag. reiser ikke dit på veldig lenge. For mye folk . Folk oppsøkte oss og stod tett inntil oss. Anonymkode: 61393...9fc folk oppsøker andre for å stå tett innpå? Anonymkode: fca4d...5d2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: folk oppsøker andre for å stå tett innpå? Anonymkode: fca4d...5d2 Veldig spesielt! Jeg har bodd i Oslo hele mitt voksne liv, og tror ikke jeg har opplevd noe sånt annet enn én og annen innpåsliten kar på byen. HI: du skriver som om det er en smittepøl vi bor i. Det er vel omtrent fem nye smitta per dag nå, og det av en befolkning på nesten 700 000. Så nei, det er ikke farlig. Anonymkode: 90a21...fda
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig spesielt! Jeg har bodd i Oslo hele mitt voksne liv, og tror ikke jeg har opplevd noe sånt annet enn én og annen innpåsliten kar på byen. HI: du skriver som om det er en smittepøl vi bor i. Det er vel omtrent fem nye smitta per dag nå, og det av en befolkning på nesten 700 000. Så nei, det er ikke farlig. Anonymkode: 90a21...fda Enig, derfor jeg spurte. Folk skriver som at vi fra Oslo går rundt med all smitte. Og det gjør vi ikke. Dessuten.. mange Oslofolk er vel på ferie som resten av landet nå Anonymkode: fca4d...5d2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 Er fra like utenfor Oslo, er på ferie vestover nå, og er sjokkert, for her driter folk åpenbart i alt av avstandsregler og har glemt hele coronaen. Ingen avstand mellom sitteplasser på cafe og restauranter , folk går rett på i butikkene , og generelt lite tiltak. Der vi bor har alle antibac for hende før under og etter butikktur, i tillegg til håndvask, og folk er nøye med avstand. Vi er kommunen med «høy» smitte nå, men det er jo gjerne veldig lokal smitte. Blir spennende å se hvordan dette blir i landet, hvis folk er så slappe som her vi er på ferie nå.... og det er ikke turistene som er slappe... Anonymkode: cf425...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå