Gå til innhold

Når ringe politiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke søndag i dag?! 😭😭

Hvorfor har naboen fest med  HØY musikk og skråling?? Kl er nesten 01.på natten. Jeg får ikke sove. Jeg gikk en tur i gata for å se hvilket hus det var, fant det ut. Men tør ikke ringe på. Folk har jo blitt banket/drept når de klager på døra til fester. Men jeg orker ikke dette jeg! 😥 5 hus nedenfor oss, hører alt de snakker om! Gaping og vinduene på vid gap. Hoing. Hadde det vært lørdag, så greit.. Har drit vondt i hodet.  Frustrert!! 

Anonymkode: bdae9...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe nå. Og om de er enige med deg og har kapasitet så sender de en bil. 

Anonymkode: 76853...2ba

Skrevet

Enig med første. Ring nå!

Politiet tar slike saker om de har kapasitet, det har jeg selv opplevd.

Når du hører hva de sier selv om huset er fem hus bortenfor deres, da er det virkelig altfor høyt støynivå. Enda verre da med musikken og bråket ellers, vil jeg tro.

Anonymkode: c6aa0...11a

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Er det ikke søndag i dag?! 😭😭

Hvorfor har naboen fest med  HØY musikk og skråling?? Kl er nesten 01.på natten. Jeg får ikke sove. Jeg gikk en tur i gata for å se hvilket hus det var, fant det ut. Men tør ikke ringe på. Folk har jo blitt banket/drept når de klager på døra til fester. Men jeg orker ikke dette jeg! 😥 5 hus nedenfor oss, hører alt de snakker om! Gaping og vinduene på vid gap. Hoing. Hadde det vært lørdag, så greit.. Har drit vondt i hodet.  Frustrert!! 

å herregud, det er sommer, må tåle at andre koser seg

Anonymkode: b6152...d94

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk hvis alle skulle leve etter din mening om at man ikke skal bry seg med noe som helst hva andre gjør, da hadde vi hatt et vilt samfunn da

Anonymkode: 75341...cda

Skrevet

Er dette noe som skjer ofte? Bare ring. Er det første gang eller noe som skjer en-to ganger årlig? La dem kose seg, og gled deg over at andre har det fint. 

Anonymkode: f8e86...ae0

Skrevet

Nye folk... Verre i dag 😭😥 kl er 00.10. Det er faktisk mandag... 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette noe som skjer ofte? Bare ring. Er det første gang eller noe som skjer en-to ganger årlig? La dem kose seg, og gled deg over at andre har det fint. 

Anonymkode: f8e86...ae0

De har hatt høy musikk på dagtid også. Og når de drar på jobb kl 6 på morgenen... Orker ikke rosa helikopter midt på natten jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nye folk... Verre i dag 😭😥 kl er 00.10. Det er faktisk mandag... 

Mente nyinnflyttere. 

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor i en gate med mange barn. Tettbebyggelse. 

Skrevet

Da ringer du politiet igjen, HI.

Det er ikke lov å støye slik som de gjør, og de gjør det tydeligvis ikke bare en sjelden gang og i helg, de gjør det også på hverdager.

Ring politiet.

Anonymkode: c6aa0...11a

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne kommentaren kommer ikke fra noen som jobber!

Anonymkode: 35e92...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...