Gå til innhold

Hvordan er frokosten på hotell nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk et brett til bordet med yoghurt grønnsaker frukt og pålegg. Brød var i pakker og egg og omelett var ferdige på fat. Man rørte bare sitt eget. Drikke ble servert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var buffet der sønnen min var, men han fikk ikke røre noe. Han måtte peke eller si hva han ville ha, så la hotellpersonalet maten på tallerken hans. Han måtte også i fra på forhånd når han ville ha frokost. 

Anonymkode: b5015...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på hotell nå. Her er alt pålegg (ost og kjøttpålegg) pakket i porsjoner. Grønnsaker i små skåler, brød og rundstykker i papir, havregryn og müsli i beger. Er buffet, så vi forsyner oss selv. Varmmat deles ut av kokken. Juice, melk og kaffe er som vanlig. Yoghurt kommer i posjonsbeger. Samme med syltetøy og kaviar o.l

Anonymkode: ef1ac...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et Scandic hotell nå. Skuffa over frokosten! 😖 Man kunne hente seg en frokost-tallerken. Den var ferdig-laget med plast over. På tallerkenen var det: eggerøre, røkelaks, brie, spekeskinke, ost, leverpostei, salat og div grønt. Absolutt alt på det fatet smakte leverpostei, og grøntfôret var rimelig slapt. Brødet var ferdig oppskjært, knusktørt og lå to og to skiver i en papirpose. Man kunne gå bort til en kokk og få servert speilegg, pannekaker eller pølser. Mulig det smakte bedre en tallerkenen jeg fikk.. Har forståelse for at man ikke kan ha buffet nå, men synes man heller kunne hatt for eksempel porsjonspakker med pålegg? Skåler med frukt? Ferdige salater? Spekefat? Sandwicher? 
Uansett, vi endte med å kjøpe oss brød og pålegg og ordne oss frokost på egenhånd resten av oppholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et Thon Hotel. 2 voksne og 3 barn. Ved frokosten kunne vi velge mellom 3 forskjellige tallerkener. Ost/skinke/joghurt/frukt, speilegg/sopp/bacon/tomat, og laks/reker og noe. Mye jeg ikke tåler, og servitøren fikk helt noia da jeg spurte om 4 kokte egg, kokt egg var til laks, men barna likte ikke den asjetter. Uff, vi gikk derfra sultne, og mye ble igjen på tallerken. Savner buffé, men skjønner at det er litt spesielt nå. 

Anonymkode: b9517...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg var nylig kunne man peke på det man ønsket, og så fikk man det servert. Pålegg var pakket i små skåler med plast over, som man plukket med seg selv. Veldig lite marsvinn på den måten, og veldig hygienisk - håper vi tar med oss noe av dette videre 👏🏻

Anonymkode: d25f1...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en skål på bordet med diverse små pakker med pålegg. I en kjøledisk kunne vi hente ferdig fylte glass med melk og juice (som ikke var særlig kald) samt yoghurtbeger og små skåler med frukt. Egg og bacon måtte vi be om, så ble det lagt på tallerkenen for oss. Samme med brød og rundstykker. Det var også ferdig porsjonerte skåler med frokostblanding. Kaffe gikk servitørene rundt og fylte i koppene.

Anonymkode: 1ae97...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte bestille kvelden før, Da krysset vi av for hvilket pålegg vi ville ha, om vi ville ha yoghurt og hvilken drikke vi ville ha. Vi fikk frokosten servert ved bordet. Det fungerte fint for oss, men det var veldig mye ekstra for de som var på jobb. 

Anonymkode: b5137...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første hotell i bilturen var to og to skiver pakket i plast, kun porsjonspakker med syltetøy, leverpostei og makrell i tomat. Kokte egg kunne vi forsyne oss fritt av, speilegg med hele én skive bacon i alu-former med plast over. Drikke fra dispenser. 

På neste sto en servitør og skar ferskt brød, ost og skinke pakket i eggeglass, yoghurt i porsjonsskåler, juice og melk ble helt opp fra mugge av servitør. Syltetøy, leverpostei, makrell i tomat og nugatti i porsjonspaking. Kokte egg forsynte vi oss selv med. Kun skinke som kjøttpålegg. Tallerkner med grønt dekket med plast. 

Tredje hotell omtrent som de to første. Kjedelig. Lite utvalg var gjengs for alle. 

En god hotellfrokost er ikke hva den engang var, gitt. Men forståelig. 

Alle stedene vi var hadde ellers godt renhold ved bordene. 

Anonymkode: 8997d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der jeg var, var det buffet, og helt vanlig, men kun 10 og 10 fikk komme inn om gangen

Anonymkode: 8c309...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...