Gå til innhold

Må ned i vekt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ned i vekt. Treningen har jeg kommet i gang med. Men så er det mat. Har lyst på mat hele tiden. Noen råd? 

Anonymkode: c7220...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme problemet..... 😭

Anonymkode: 15980...7e9

Skrevet

Vær hard med deg selv. Ikke lag unnskyldninger. At du har lyst på mat betyr ikke at du er sulten og det er heller ikke en god grunn til å spise. Planlegg hva du skal spise dagen før og hold deg til planen. Logg alt du spiser alltid. 

Anonymkode: 4d4f7...7ec

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det samme problemet..... 😭

Anonymkode: 15980...7e9

😪😪 Er flink med maten på jobb men så går jeg på en smell på kvelden 

Anonymkode: c7220...bbc

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😪😪 Er flink med maten på jobb men så går jeg på en smell på kvelden 

Anonymkode: c7220...bbc

Fjern fristelsene. 

Anonymkode: 4d4f7...7ec

Skrevet

Spis 5 ganger - 3 måltider + 2 mellommåltid, var beskjeden jeg fikk.

Anonymkode: 9a17d...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...