mariabee Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Vedvarende smerte rett ved navlen, kom for 4-5mnd siden. Var innom lege rett før corona pga allergi medisin men legen bare avfeide det. Smertene er nå hver dag, som en mageverk på et punkt. Har ingen sammenheng m måltid - som sting i magen
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Magesår gir vel smerte mye høyere? Innenfor navlen har du tarmene, ikke magesekken... Anonymkode: 058f9...086
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 34 minutter siden, mariabee skrev: Vedvarende smerte rett ved navlen, kom for 4-5mnd siden. Var innom lege rett før corona pga allergi medisin men legen bare avfeide det. Smertene er nå hver dag, som en mageverk på et punkt. Har ingen sammenheng m måltid - som sting i magen Magesår gir vel ofte bennede smerte? Anonymkode: 335b9...1ef
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Høres mer ut som navlebrokk, jeg fikk det etter graviditet og katastrofe-snitt. Nå mistenker legen magesår bla. Det er helt andre smerter og ubehag. Det svir i mellomgulvet, halsbrann og sure oppstøt. Noen ganger svir det på en måte i store deler av magen. Skal bli henvist til gastroskopi. Anonymkode: aeceb...f27
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, mariabee skrev: Vedvarende smerte rett ved navlen, kom for 4-5mnd siden. Var innom lege rett før corona pga allergi medisin men legen bare avfeide det. Smertene er nå hver dag, som en mageverk på et punkt. Har ingen sammenheng m måltid - som sting i magen Smertene sitter høyere opp ved magesår og man kjenner det definitivt i forbindelse med måltider Anonymkode: 23c7b...c87
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Ikke-akutt blindtarmbetennelse Anonymkode: 65c60...195
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Kan også være kreft. Anonymkode: 65c60...195
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 Kan nesten være alt mulig og ingenting. Høres uansett ikke ut som det er veldig akutt. Har du sure oppstøt? Magekramper? Sansynligvis er det ikke noe du trenger legehjelp for. Sjekk om du blir verre av noe du spiser. Kan du ha muskelstrekk? Stress? Anonymkode: 0eac2...eba
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Høres ut som bukspyttkjertelbetennelse. Anonymkode: e1263...2ab
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Har hatt det av og på lenge før d siste mnd er nærmest konstant. Henger ikke sammen m mat har jeg merket meg. som en verk, konstant knip i magen. får se hvordan det går fremover. Anonymkode: 57050...968
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Jeg slet mye med magen, hadde vondt daglig. Var på en måte hele magen som gjorde vondt. Hadde ikke sure oppstøt. Gastroskopi viste sår i tolvfingertarmen. Det er lurt å gå til legen og få dette undersøkt. Anonymkode: 8cdaf...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå