Gå til innhold

Trening i arbeidstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har krav på 1 time trening i arbeidstiden pr uke. Jeg benytter meg ikke av det pga jeg trener på kvelden en annen plass. Kan jeg få kompensasjon for den trening? Feks at jobben betaler mitt abonnement på 3T? 

Anonymkode: f7aef...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har krav på 1 time trening i arbeidstiden pr uke. Jeg benytter meg ikke av det pga jeg trener på kvelden en annen plass. Kan jeg få kompensasjon for den trening? Feks at jobben betaler mitt abonnement på 3T? 

Anonymkode: f7aef...721

Er du teit?

Dette er er tilbud til ansatte. Du deltar ikke på det tilbudet, som du kan. Og nå ønsker du kompensasjon for dette?

Gratulerer du er på topp fem over idioter her inne. 

Anonymkode: 16356...dbc

Skrevet

Tja. Jeg pleide å sette opp «treningstime» i kalenderen siste time en fast dag i uka, og gå en time tidligere. Jeg trente ikke akkurat den timen, men senere på kvelden. 

Kanskje ikke helt etter boka, strengt tatt skal man trene den timen, men kontrollerte det. 

Kan aldri tro du får betalt abonnementet ditt. Jeg hadde aldri fått meg til å spørre heller. Men du kan jo legge inn en fast «treningstime» i kalenderen din, og enten stikke innom trening på veien hjem, eller gjøre som meg...

Anonymkode: 058e3...bb6

Skrevet

Hos oss (statlig) står det veldig klart at treningen må være i tilknytning til arbeidstiden. Altså rett før, i eller rett etter arbeid. Men vi har medlemstilbud på 3T så blir litt billigere abonnement.

Anonymkode: cd1e5...392

Skrevet

Hva legger du i «krav på»? At det er et krav at dere skal trene 1 time i uka eller at dere har et tilbud at dere kan trene 1 time?

Anonymkode: 3f9eb...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...