Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Jeg skal søke om grunnstønad for sønnen min (7 år) som har alvorlig refluks. Det står at han må ha eget kontonummer, men det har han ikke. Jeg har søkt banken om kontonummer og kort for over en uke siden, men ikke hørt noe ennå. Skal ringe dit i morgen, men er det noen som har vært igjen denne søknadsprosessen som vet om han virkelig må ha egen konto? Kan jeg ikke bare oppgi mitt eget? Takknemlig for svar! Anonymkode: ef6b4...1d5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Ja, han må det. Støtten gis til barnet, og må barnets egen konto. Har selv en datter med hjelpestønad og det er samme greia der, inn på en konto i hennes navn. Er bare å opprette en konto i hans navn og få den i din nettbank da, du trenger ikke eget kort til den kontoen. Du kan bare overføre fra den i nettbanken din, Anonymkode: 6b70d...e34
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg har bestandig fått det inn på min konto. Ingen som har stilt spørsmål med det. Ungen har egen konto, men jeg får det fortsatt direkte inn til meg. Anonymkode: 80483...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå