Gå til innhold

Anbefaling hotell Oslo sentrum? Og hvilke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sider vil du anbefale å booke hotell gjennom? Hotels.com? Expedia? Er det trygt? Eller vil du kjøpe direkte gjennom nettsiden til hotellet?

Anonymkode: 4c816...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har booket gjennom både Hotels.com, Booking.com og direkte hos hotellene. Bruker de to førstnevnte hver gang jeg skal ha overnatting i utlandet også. Aldri hatt noen problemer med feil i booking eller andre ting. 

Hva skal du gjøre i byen mtp hvor du ønsker å bo? Jeg har bodd på Grand hotell, Bristol, Radisson plaza, hotell Opera, Radisson i Nydalen og Thon hotell Gyldenløve. Alle de synes jeg er helt okay. Grand hotell har desidert best frokost, men jeg var fornøyd alle stedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Det blir shopping, se slottet , bare "kikke rundt"

Anonymkode: 4c816...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thon hotell slottsparken. Nyoppusset og sentralt. 

Book direkte, du får bedre priser og på en del hoteller får du kjipe rom om du booker med booking.com eller andre. Men de funker helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Thon hotell slottsparken. Nyoppusset og sentralt. 

Book direkte, du får bedre priser og på en del hoteller får du kjipe rom om du booker med booking.com eller andre. Men de funker helt fint. 

Enig. Jeg bruker ofte hotels.com eller lignende sider for å finna aktuelle hoteller. Men bestiller så godt som alltid direkte fra hotellet. 

Anonymkode: d126d...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...