Gå til innhold

Spenning, som er ufarlig, eller...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har fikk nye naboer for noen mnd siden. Familie med barn, der det ene barnet er like gammelt som mitt. Barna er veldig mye sammen, noe som gjør at vi foreldre også treffes nå å da. Jeg har et godt forhold til de begge , prater en del med kvinnen.

I det siste har jeg opplevd en viss spenning mellom meg og mannen hennes. Vi har alle 4 festet en god del sammen i vår/sommer å dermed blitt bedre kjent. Jeg tenker på han  veldig ofte, fantaserer om han.. Når vi treffes i gata blir vi stående å prate, han flørter, smiler det perfekte smilet sitt, å stemmen hans er til å smelte av. Jeg føler meg som en fjortis.

Har mann selv, som er super på alle måter, så sjønner ikke hvorfor jeg sksl føle tiltrekning til den nye naboen... 

Noen andre som har opplevd noe av det samme? Å som kan fortelle meg at dette går over 🙈

Anonymkode: f371a...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, dyrker det ikke, klare bare ikke skru av kriblingen i kroppen når vi treffes.. 🙈

Anonymkode: f371a...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, dyrker det ikke, klare bare ikke skru av kriblingen i kroppen når vi treffes.. 🙈

Anonymkode: f371a...31f

Jeg er enig med første, tenkte det samme, at du dyrker spenningen med ham.

Du skriver det selv, du tenker veldig ofte på ham, du fantaserer om ham, du blir stående og prate og flørte med ham mens du observerer alle mulige små detaljer ved ham.

I tillegg fester dere parene en god del sammen.

Du velger selv hva og hvem du vil fokusere på. Du kan styre dine egne tanker. Avbryt tankene på ham når de kommer. Begynn å si til deg selv positive ting om din egen mann. Fokuser på alt det gode i det forholdet du er i. Når du møter naboen tilfeldig, dikt deg opp noe du må rekke slik at du ikke setter deg selv i en situasjon alene med ham som åpner for flørting.

Og reduser festingen med dette andre paret, for du leker med ilden slik du holder på.

Dette er noe du må velge selv. Du velger selv om du vil fokusere på ham og dyrke spenningen, eller om du vil fokusere på det forholdet du har og den mannen du har valgt å leve med og få barn med og skape en familie med.

Anonymkode: 8ab21...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er spenning så farlig da? 

Anonymkode: f371a...31f

Det at du spør igjen nå tyder på at du ikke ønsker å kutte kontakten med nabomannen, ikke ønsker å slutte å flørte med ham.

Da leker du med ilden. Og du har satt ditt eget forhold og egen familie i innsatsen. Er det verdt det? Er oppmerksomhet fra andre så viktig for deg?

Dere er begge tydeligvis tent på hverandre, jeg tror det kun er et tidsspørsmål før dere går videre, slik du beskriver det, hvis du ikke endrer måten å omgås ham på.

Men for all del, om du og mannen din og naboen og kona alle har åpne forhold, kjør på... men hadde dere hatt det hadde du vel ikke spurt her?

 

Anonymkode: 8ab21...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er spenning så farlig da? 

Anonymkode: f371a...31f

Er det verdt å ofre familien din for det?

Anonymkode: 3f007...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er spenning så farlig da? 

Anonymkode: f371a...31f

Hvorfor spør du om du ikke vil høre svarene?

Hva hadde du tenkt om det var mannen din som hadde disse følelsene for nabodamen? Like greit? 

Anonymkode: 31973...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går over, men ikke om du dyrker det.

Anonymkode: c83b3...1e7

Dette. Du velger helt selv. 

Anonymkode: 61ed0...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning er ikke farlig, kanskje trenger alle noen som gjør at det kribler litt.

Problemet er vel at dette er naboen din, hvor lang tid tar det før deres respektive forstår dette. Du sier og at det er gjensidig.  Jeg hadde ikke vært glad for å bo ved siden av en mannen min var hypp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...