Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 12 åringen min skulle ut med Jonas og Erik i dag. Jeg mistenker at Jonas er en som bestemmer mye. Min gutt er venn med Niklas som er 11 år. Niklas ringte min gutt å spurte om han kunne møte de. Du kan ringe Jonas å spørre han sa min sønn. Jeg satt i bilen med min sønn da, så jeg fikk med meg samtalen. Når han kom inn spurte jeg om Niklas hadde vært ute med de også. Nei, sa han bare. Jonas sa at Niklas liker ikke de som er yngre enn oss , så da fikk han ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Min gutt inngår konflikter, så han sier ikke noe til Jonas. Anonymkode: 0cbee...68b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Hvilken gutt vil du ta det opp med? Jeg ville snakket med min egen gutt, som snur seg etter vinden for å slippe ubehag. Den andre gutten hadde jeg ikke brydd meg om. Anonymkode: 51dd0...0d6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 14 minutter siden, sug lut skrev: *øyeblikkelig huepine* 😂😂 Anonymkode: 58413...a2a
*Miss Marple* Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Du må lære sønnen din å stå opp for vennene sine og ikke la Jonas styre alt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Å herrejesus. Eplet faller ikke langt fra stammen. #Panneklask Anonymkode: 3cd9c...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå