Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Etter litt overmot rundt juletider og en sommeropprydning i skuffene har jeg en del mandler liggende som jeg må bruke til noe. Salte mandler, brente mandler og marsipan er det jeg kommer på, og så strø på diverse bakverk så klart. Noen som har noen gode og kreative forslag til andre ting? Både bakverk og matretter! Anonymkode: dcddd...ccd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Daimiskake med mandelbunn. Anonymkode: 941ff...4f7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Suksesskake, den er fin og fryse også, bare å lage så har du til neste selskap. Fyrstekake, å det er så godt med hjemmelaget fyrstekake. Om du går inn på Det søte liv kan du skrive en ingrediens i søkefeltet, så kommer alle oppskrifter med den ingrediensen opp. Anonymkode: 941ff...4f7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 kransekake/kransekakestenger serinakaker mandelsmør biscotti mandelkjeks Anonymkode: 242a8...3f9
Himmel og hav Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Makroner, eller ta og sleng dem i fryseren og spar dem til neste jul.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Skåld dem, mal dem og putt dem i frysen. Da har du mandelmel til kransekake, marsipan, makroner og mandelbunn når du måtte trenge det. Anonymkode: b9d62...d84
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Takk for svar Kanskje jeg skulle prøvd meg på makroner! Anonymkode: dcddd...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå