Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 En venninne og jeg har så totalt forskjellig smak. Det hun drømmer om å få, drømmer jeg om å bli kvitt. Feks kjøkken i høyglans. Kjøpt nytt hus med slikt kjøkken og jeg HATER det. Venninna mi elsker det. Ellers synes jeg feks industriell stil er kaldt og upersonlig og føler er hjem i slik stil mangler noe. Hva liker du/drømmer du om og hva vil du aldri ha? Anonymkode: 7d082...375
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Jeg synes ikke om all den gråfargen som har vært populær en stund. Nå er vel det i ferd med å snu, men gud så kjedelig med alle de grå husene både innvendig og utvendig. Ellers liker jeg ikke sort kjøkken, synes det blir altfor mørkt. Liker ikke bokstavene mange har, HOME på bokhylla liksom, ja det er hjemme Liker heller ikke visdomsord og oppskrifter klistret på veggene. Hvite eller veldig glossy fliser på badegulvet vil jeg aldri ha. Var det første stedet vi leide før vi kjøpte eget, og alt syntes. Kunne ikke gre håret uten at det syntes på guvet fordi det landet et hårstrå eller to der. Anonymkode: 41e67...63b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg liker naturfarger, har ingen hvite vegger i huset, mye gult, grønt, brunt. ingenting i høyglans, supermatte vegger, matt kjøkken. Mye sten, skinn og tre i innredningen, enkle linjer, grønne planter, ingen gardiner, store åpne rom, vinduer fra gulv til tak, ingen nips og duker. Anonymkode: 06926...827
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Jeg liker en blanding av skandinavisk stil og retro. Skandinavisk blir litt for mye pastell for meg, men kombinerer du hvitpigmentert eik, lyst og åpent kjøkken, enkle spisestoler med noen retro møbler, tepper og mørkere farger som funkisbrun. Det liker jeg godt. Anonymkode: c466b...e7b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker en blanding av skandinavisk stil og retro. Skandinavisk blir litt for mye pastell for meg, men kombinerer du hvitpigmentert eik, lyst og åpent kjøkken, enkle spisestoler med noen retro møbler, tepper og mørkere farger som funkisbrun. Det liker jeg godt. Anonymkode: c466b...e7b Glemte å ta med det jeg ikke liker 😅 Glassbord, sort skinnsofa, mye stål, rosa (ser dusky rose er populært), mye profiler, nips, mørke og tunge møbler type direktørstil, brystpanel, knalle farger, høyglans, shabby chic. Anonymkode: c466b...e7b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Det jeg synes minst om når det gjelder interiørtrender, er egentlig at de i det hele tatt finnes. Anonymkode: b99f4...1d5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg synes minst om når det gjelder interiørtrender, er egentlig at de i det hele tatt finnes. Anonymkode: b99f4...1d5 Vel. Så lenge folk vil h billig og rask levering vil også trender oppstå. Anonymkode: 7d082...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå