Gå til innhold

Jeg savner livet før korona!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg først og fremst på det å kunne bevege seg fritt rundt. Omgås venner, gå på skolebok jobb som normalt. Ikke stresse fordi en har allergiutbrudd. Helt normale tider er det jeg savner.

Jeg HÅPER det blir normale tilstander igjen i løpet av året. Likevel tror jeg det tar lenger tid. Dette med å sprite hender når vi går inn i butikker, og ellers stort fokus på håndhygiene er bra. Det er tiltak som bør fortsette.

Anonymkode: 75a5d...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da tenker jeg først og fremst på det å kunne bevege seg fritt rundt. Omgås venner, gå på skolebok jobb som normalt. Ikke stresse fordi en har allergiutbrudd. Helt normale tider er det jeg savner.

Jeg HÅPER det blir normale tilstander igjen i løpet av året. Likevel tror jeg det tar lenger tid. Dette med å sprite hender når vi går inn i butikker, og ellers stort fokus på håndhygiene er bra. Det er tiltak som bør fortsette.

Anonymkode: 75a5d...261

Jeg har innsett at jeg egentlig lever et svært koronatilpasset liv. OK ferien i år blir alternativ. Helt OK. Klemme de utenfor familien er litt leit, savner det. Ellers så er vi en svært frisk familie, hygiene med hender har vi alltid vært nøye med. Vi oppsøker sjelden store folkemengder, er aldri på byen osv. Vi spiser på restaurant en gang i uka så hyggelig at det er i gang da. Ellers merker vi ikke korona vi. 

Anonymkode: 9905b...138

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da tenker jeg først og fremst på det å kunne bevege seg fritt rundt. Omgås venner

Det kan du, det gjør jeg... 

Anonymkode: 89c42...33d

Skrevet

Lever som vanlig vi. Jobb, skole, venner, fotballtrening, turer, ferie osv. Jeg har aldri vært en stor klemmer, bortsett på barna mine, så det er uansett ikke vanlig for meg☺ 

Anonymkode: d22fa...092

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du, det gjør jeg... 

Anonymkode: 89c42...33d

Du kan da det om du holder avstand og vasker hender osv. 
Vi har ofte middagsgjester. Dekker på med en tom stol mellom de som ikke bor sammen. Finstua er i bruk hele tiden nå. Der har vi normalt plass til 20, nå er vi maks 8/10 rundt bordet. 

Anonymkode: 9905b...138

Skrevet

Vi flyttet fra Oslo for noen år siden fordi vi ikke er glad i mye folk og folkemengder. Vi går aldri på konserter osv. Ser heller film hjemme enn på kino. Vi har ikke reist til andre land (eller flydd generelt) de siste årene annet enn den årlige flyturen til familien i et annet nordeuropeisk land. Så det er det eneste jeg savner, at vi ikke kan dra til dem i sommer. Ellers er livene våre som før, bare at vi har hjemmekontor og slipper å pendle til Oslo (over en times togtur hver vei) fordi vi har hjemmekontor ❤️

Mer tid til husarbeid og hagearbeid før barna skal hentes i barnehage. Mer tid rett og slett. :)

Anonymkode: 4aff5...4a3

Skrevet

Jeg har ikke vrt hjemme hos noen andre siden februar, har ikke spist ute, vært på konsert eller fest, ikke reist kolektivt eller besøkt en badestrand med mye mennesker. En gang på drive inn kino. Alt det er greit. Sånn kan jeg leve veldig lenge. Det jeg gleder meg til er å omme tilbake i normalsituasjon på jobb. Nå er det beintøft å få det til.

Anonymkode: 570a7...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...